Blog Lensa Kamera

Ahad, 29 Januari 2012

Kenapa Suka Memaksa


Assalamualaikum w.b.t. .

#Asyik shoot domodroid je,esok petang shoot model pula..yahooo

Jangan suka dipaksa,bila orang tak suka..itu semua kerja orang yang sia-sia..dah terang dia dah tak suka,yang kau paksa apa cerita..jangan suka memaksa,bayangkan bila kau pula berada ditempat dia..apa kau rasa?oren?memaksa bukanlah perkara yang mudah,kekadang senang untuk dituruti,kekadang sampai letih kau berhujah dia masih tak punya perasaan apa-apa..jadi sebelum memaksa berfikir sehabis baik..Kau nak hitam,kau nak putih.kau pilihlah sendiri..Sekian ^^

#Tak perlu memaksa jika orang tak sudi...

#entry dah macam entry ini pula..heheee  [ LINK ]

Kata Achie :Terasa pedih hati ni..apasal ea??


Sila like jika suka entry ini. . . .


29 komen dari budak comel^^:

Nisa Greennnpanda berkata...

ye ye ye...sy xkn paksa awk.. (tibe2 je) haha.. XD

nk snap pic model lak? hihi~.. up to u la achie.. tp sy lg suke tgk pic bnde yg xidup or tumbuhan dr pic org.. lalala~.... ^_^

CekbOlat-bOlat berkata...

org tak suke jgn pkse.. kan? tpi kkdg mmaksa demi kebaikan sgt perlu =)

CIK TOM berkata...

xsuka org memaksa..hee

nape sedih??

chill ye..

*ciktom skang kerja kat n9..

Tea berkata...

Tapi kan kalau org tu kite betul2 sayang... Dia paksa sanggup tu kite buat...

~SaL IjOu~ berkata...

org yg suka memaksa ni bikin org lain menyampah saja~ (--")

pagi dik~ ^^

Akue Achik berkata...

jgn suka memksa..errr..sy mmg ska pksa adk2 sy..sbb kalo tak dpksa xbt...huhuhu

pksaan demi kebaikan ok kot..tp mmg la, mna ada org suka kna pksa..tp kdg2 lpas dpksa bru sdar suma tu utk kbaikn diri sdiri sbnrny..huhu

Iffah Afeefah berkata...

org pentingkan diri je ske pakse

xpk org len

nway kalo buat popup window fpage lg baik

geram je dgn mende alah tu hahaha

Ujie berkata...

perkara yg dibuat kerana terpaksa..hasilnya tentu mengecewakan!

*bila nak amik gambo aksi2 model arnab achie?? ^_^

Cik tikah berkata...

abg manja ni kecewa atau dikecewakan?

Azlan Hasan berkata...

wahh...sape yang memaksa nie???hehe..tapi nanti jangan sampai "dalam terpaksa aku rela"...hahaha

Regards,
-Strider-

Paris Lipton berkata...

pakse boleh org menyampah~ shoot la pengantin..

♥e'in♥ berkata...

e'in mmg tak suke betul bile kena pakse2 nie..

محمد شهريل القنيطري berkata...

hehe..ok lepas ni dalca x paksa dah suruh lawat balik blog dalca..hihi

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Tapi kadang kadang rasanya perlu jugak di paksa kan ? Contoh macam baby tu tak nak makan, kena paksa gak makan sebab tak makan nanti tak cukup khasiat :Pp

Teenager Housemaid berkata...

:)

Kira Kekuri berkata...

betul tuh betul.^^
<- rasa x bet langsung dipaksa ni. ^^

Prettywrite berkata...

kena kahwin paksa ke apa ni?hehe..

EruzuLiyana berkata...

orang yang suka memaksa adalah orang yang gila kuasa, ingat dunia ni dia yang punya ka..haha

Leeya Hezlin berkata...

betul..betul..
jangan paksa kalau tak mau..
nanti lagi susah..

Hanis MY berkata...

betul tu tak bek paksa2 hehe..

hati ini juga terasa sakit wuwuwu...

HeNRieTTa JoSe berkata...

Suka andorid....cute....model pown okay jugak...bleh pose real sket yea...

Pssss....nak eeh, meh cni...ada sploh...huhuhu....xselera.....

missSenget berkata...

baik laa..

saya tak kan paksa awak sukakn saya..

eh.. ? =P

dayah SnoW Heuka berkata...

woofer kene paksa ke? paksa kawen eah? ekeke

#gurau jek =))...

#hati jgn pedih2 naty susah2.. :O

Telor Power berkata...

lawa gak menatang domodroid nie.... mana nak cari nie archie

semutsengal berkata...

aku bukan android ! aku bukan android !

shera haifa berkata...

kalau sndri xsuka d paksa jangan nak paksa org lain..

#kita sama smuanya

intan_blur berkata...

yezzzaaa..stuju..klu dia pakse jg..kasi debik jek.hehhehe

Miss Purple Ungu berkata...

mmg x suka memaksa dan dipaksa...

Afzainizam berkata...

tak guna memaksa diri kelak merana diri

۞۞۞۞Salam Maulidur Rasul۞۞۞۞
diy pemasangan carpet dan insulflex lantai kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger