Blog Lensa Kamera

Rabu, 4 Januari 2012

Untunglah Kau Hensem Sikit

Assalamualaikum w.b.t. . . 

#Ku nantikan mereka yang bergelar Panji Hitam..

Ada apa pada wajah seseorang?adakah jika tidak punya muka menarik akan terpinggir jauh di Hulu sana..kalau kau tak punya wajah menarik,jangan harap nak duduk bersama orang yang tampan lagi segak..Dengan menjaja muka pun bisa membuat mereka hidup dengan selesa..pendek kata,adanya muka menarik ini sememangnya mendapat tempat dihati para wanita,normal bila kita suka mendekatkan diri pada mereka yang cun,tampan sahaja dan mengabaikan mereka tidak wajar untuk diakui..jangan kata tidak,kerana memang itu yang berlaku dimasa kini..bukti?rasanya bukti banyak didepan mata..

tapi jangan bila dah berwajah tampan tu,sesenang kau nak pijak kepala orang lain..mudah kau cairkan dan hancurkan wanita yang tidak berdosa..dan kau begitu angkuh mendabik dada.. jangan lupa wajah yang kau ada cumalah pinjaman dari tuhan..bila-bila masa tuhan boleh tarik balik..esok lusa muka kau tak ensem,apa kau rasa?? Sekian..

#Ada rupa,tiada bakat tidak menjadi masalah..mudah sahaja melonjak tinggi ke atas..

#Jangan suka mendabik dada,takut aku tak terkawal lempang muka kau..

#Ada rupa,bukan lesen kau nak buat perempuan jadi merana..


Kata Achie :Nasib baik rupa aku tak tampan,tapi aku syukur pada apa yang ada..


Sila like jika suka entry ini . .. . .




30 komen dari budak comel^^:

Eyda Syahida berkata...

hobi eyy tampar lempang orang? hahaha


just bersyukur ngan ape yg ada. itu lebih baik :")

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Shag tak tampan tapi macho. Nak ngorat boleh ? HAHA :D

Lempang je dia *oh batu api betui*

Saddila berkata...

orang yang suka dabik dada ni , seksi sebenarnya . haha kbai

*nice entry . kipidap

Kira Kekuri berkata...

itu la yg kit kata playboy. haha
ada jg laki x ensem, tapi selalu sangat mainkan hati perempuan. heh

Citarasa Rinduan berkata...

kalau tak hensem, garang, muka tamo senyum, suka marah2 lagi buat kita pitammmmm..
hehehhe

CekbOlat-bOlat berkata...

trlalu hnsem.. tkut nk dekat =.="

Juliet_iRa~" berkata...

hui..btol2..rupa bkn segala2nya..rupa ensem, perangai xelok....xda org suka pon..huu

pss : dia ada rezeki lbih kot sbb tu blanja ira bnda mhl skit..:)

Teenager Housemaid berkata...

saya tak melihat seseorang drpd rupa..
saya tak sendiri tak lawa...:D

apa2 pun, lelaki tampan, semuanya playboy..
ataupun
gay.
huahuahua

kiwi berkata...

erkk..lelaki baik untuk perempuan baik.perempuan baik untuk laki baik..klau muka ensem imam x de terus x ensem -_-"

ciK LyndaWawa berkata...

penulis blog ni pun hansem...=]

Nisa Greennnpanda berkata...

sy nie kwn ngan sumer jnis rupe org.. achie pun, hehe.. coz sy nie pun rupe xbrape lawa, huhu.. syukur je la, kn?

kalo bab artis/plakon je sy suke yg hensem2.. br la best jd pminat diorg, haha.. ^_^

achie, doakn sy exam esok~!! >_<

KhaiRin - anies berkata...

actually semua org tampan + kacak + ensem...cuma pandangan setiap org tu je yg berbeza

Prettywrite berkata...

ah benci lelaki perasan kacak??!

achie..yna rasa kamu sangat garang..hahaha..

Azlan Hasan berkata...

adakah entry ini ditujukan kepada sesiapa sebab kat malaysia nie aku yang paling tampan..hahahahaha(perasan)

Regards,
-Strider-

Ujie berkata...

hensem juga satu ujian..Allah nak tengok mcm mana kita guna kelebihan yg diberi.

meowwmania berkata...

mujur saya tak tampan huhuu....


salam singgah ^^'

eRza farEeha berkata...

bersyukur la dgn rupa y Allah berikan..xtampan xcntik xpe..hati mau baik maaa...heee

eh..mcm mne nk buat klu spammer ni..

Hanis MY berkata...

betul tu tak baik riak...

Nida berkata...

rupa hanyalah pinjaman... amalan itu yang kekal... :)

Cikgu Ma berkata...

saya hensem banyak...hehe

athirah berkata...

bz la sgt dik.,,,siang2 xleh on9,,,ken block...malam jela leh on9...

Miss Xyz berkata...

muka tak tampan tapi hati kacak ;) haha XD

♥e'in♥ berkata...

kalau muke hensem tp hati tak hensem nak wat ape kan? huhu..

Ujie berkata...

thanks review alexa..dah buat utk achie jugak!

LadyBird berkata...

ape gune muka tampan tapi perangai mcm sampah..

baik pungut smpah drp layan org sampah.. :D..

diana berkata...

tampan pe..sapa kata kamu tak tampan nih??

~SaL IjOu~ berkata...

org ada rupa mmg selalu jadi perhatian~kdg2 segan jalan ngn kwn cun atau tampan, rasa mcm diri ini melukut di tepi gantang..sob*

najihah sahami berkata...

muka macho tak semestinya hati pun macho. T_T

Leeya Hezlin berkata...

ala,xkisah la siapa hensem siapa tak..
ada ja kelebihan masing2..
bersyukur la dengan apa yang telah dikurniakan.. :)

Afzainizam berkata...

biar tak hensem jangan perangai buruk....

hensem tak jamin kehidupan bahagia pun

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip servis motorsikal lc135

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger