Blog Lensa Kamera

Isnin, 9 Januari 2012

DiGi Year End Sale

Assalamualaikum w.b.t. . . 

#sumber dari google..



~> Baru tahu aku baru je dapat Buffered Earning

~> BE kali ini dari Digi Year End Sale.

~>Terima kasih diucapkan kepada pihak yang sudi memberi.

~> Anda memberi saya menerima..Sekian dan terima kasih!!!!!

pssstt; Anwar ibrahim didapati tidak bersalah..anda setuju??

 

Kata Achie :Merapu lebih pun masih ada peluang dapat BE..pelik ni^^


Sila like jika suka entry ini..



18 komen dari budak comel^^:

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Untunglah dapat BE. Shag dapat BE time Shag tak berbelog dulu. lagi lah pelik >.< Tapi bersyukur je. HAHA.

Memang tak setuju Anwar terlepas.

Cik Kira berkata...

wahhh bertuahnyaaa~thniah d ucpkan~

kiwi berkata...

waaaa..boleh la blanje..teheee ^___^

Cik tikah berkata...

bestlah dpt BE. Jeles ni. umph! hehe..

KhaiRin - anies berkata...

bleh share? hehee

nini berkata...

bestnya dapat be...hehe

adwafarahin berkata...

utk jwpn soalan terakhir sye x setuju..but mahkamah da besuara :P

Kira Kekuri berkata...

slalu trtnya2 kalau dapat BE brapalah nilainya..ehehe
#bukan mata duitan ya, cuma tnya.hehehe ^^ tahniah

Jue berkata...

Syukur...rezeki =) moga pasni lg byk msk

CekbOlat-bOlat berkata...

bolat tak tahu ape itu BE.. =="

shera haifa berkata...

tahniah dpt BE..:)

Nisa Greennnpanda berkata...

congrats achie.. maknanye Nuffnang suke ngan entri2 awk..ngehehe..

sy juz arap kes tue cpat2 brakhir..dh lame sgt...

Ujie berkata...

murah rezeki achie dgn nuff ni kan..asik dpt BE.

*DSAI..kita tak tau kebenarannya, biarkan mahkamah dunia mengadilinya. kalau ada yg tak puas hati, jgn risau..mahkamah akhirat masih ada.

Prettywrite berkata...

rezeki..yna punya yilek be lagi untuk tahun ni..bahkan..ceyyy..memang takde be buat msa ni..hoho..sedih!

Azlan Hasan berkata...

tahniah achie..nanti bleh banje teh o ais..hehe.. :)

Regards,
-Strider-

najihah sahami berkata...

ehemmm..achie kayo laaaa!!hehe. rezeki la tu achie. lps ni tak yah la ber OT banyak sgt. nuff dah bagi OT tu.

Finaz Jaafar berkata...

untunglah dapat BE..den satu apo pun tak dapek..sedih tauuu!

Afzainizam berkata...

murah rezeki achie .... orang memberi kita merasa.... untung2...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip tersalah isi minyak kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger