Blog Lensa Kamera

Ahad, 25 Disember 2011

Saya Gay , Saya Ok

Assalamualaikum w.b.t. . . . 

#sumber google..

Aku gay, aku ok.
aku suka dengan cara ini,
tak ganggu siapa-siapa,
aku punya cita rasa,
tanpa mengenal siapa,
yang pasti aku kan berselera.

Aku gay, Aku ok,
aku tak perlu nasihat sesiapa,
aku dengan cara aku,
kau dengan cara kau,
janji aku layan nafsu,
aku kan gay,pasti aku ok..

#Aku bukan merujuk kepada woofer storm ye..harap maklum !!!!

                                                 *************************

Dulu kecoh benda ni.ingat lagi statement dia kat video tu..saya gay,saya ok? okey ke? okey macam mana tu?nikmatnya macam mana?azabnya macam mana pula?nikmat dunia memang sedap,tapi cuma sementara .bukankah nikmat akhirat itu lagi patut dicari? Apatah lagi kalau nikmat dunia itu cuma membuat Allah s.w.t menjadi Murka..nak masuk neraka ?kalau ye,terpulang kepada dia..

Kini ada seorang lagi ingin merasa nikmat berunsurkan dosa..sanggup berkahwin walaupun itu bukan itu ajaran agama kita.songsang tau tak?ada banyak lagi perempuan cantik kat luar sana tu,jantan omputeh juga kau pilih..dasat kau ni..Sekian !!!

#Al-Quran (Surah Hud : Ayat 77 – 83). Terang-terang Allah dah sebut pasal kaum Nabi Luth yang gay/homoseksual ni dalam Al-Quran. Mereka ni di azab Tuhan, diterbalikkan bumi, musnah hancur sama sekali! Nak rasa ini lagi ke??

#Yang perempuan tu pun jangan songsang pula,Aku kan ada? hahahaa


Kata Achie :Jangan buat nafsu makan aku hilang boleh tak??


Sila like jika suka entry ini. . . . 

30 komen dari budak comel^^:

cik ika berkata...

dunia akhir zaman mcm ni la.hhuurmm~~

Nisa Greennnpanda berkata...

tau dh..laki yg study kat oversea tue kn? (ntah ape name die ntah...) tue mmg keje gile..hehe..

nk mkn? jom mkn, achie.. ^_^

Zehan Ilyana berkata...

tak faham motif gay dengan lesbian atau bisexual ni..

hish..rosak2..

p/s: amboi, manis ayat yg terakhir..:p

Leeya Hezlin berkata...

semoga orang-orang yang sebegini akan bertaubat..
insyaALLAH..doakan semoga pintu hati mereka terbuka..

Prettywrite berkata...

Kesian betul orang laki bercitarasa gay ni..apanya yang nikmat sangat kawin dengan lelaki jugak?ayayai..

ku suka tengok perempuan cantik adakah ku lesbo?ahaks..

CikTeddyCorner berkata...

geli lorh >.<

Cik tikah berkata...

haih.. sempitnya fikiran org gay ni

Tanpa Nama berkata...

takkk.
tak jadi songsangg.
sebab achie kannn ada.
heeee
:)

Mr.Superman berkata...

woo..ingatkn kamu yg gay.kuang3 ;P tahu xpe,apa ke bangang kwin lelaki dgn lelaki.prmpn cun melecun berpuluh kt luar.mke x hensem,hati baik dpt la prmpn baik.

MulutPayau berkata...

Assalamualaikum dik...
macam2 sekarang ni...dunia dah akhir zaman....tak takut azab Allah..ramai yg pentingkan ksernokan dunia semata2.........

Ujie Othman berkata...

"aku kan ada"...ceh, sempat lg achie ya!! *__*

binatang pun tak buat hub. songsang..ish3

JR berkata...

Dunia dah di penghujung usia, banyak kepelikan menjadi realiti...

Entri baru di blog JR: "Untungnya Aku Jadi Lelaki"

Ms Yunis berkata...

Tah la Woofer ni, kesian Achie nak makan pun tak boleh hahaaa

Orang Gaji Pun Manusia

misyamissyou berkata...

baik pnye ayat tu..haha..hurm ntah ape yg xcukup pn xtau la..xcukup ilmu agama la tu.

CIK TOM berkata...

geli dgn gay!

Miss Volvo berkata...

haha.


ingatkan ko la gay tu kahkahkah!

emieysandra berkata...

nervous! nasib bek ade tanda amaran aku tu xmerujuk kt achie.. huhu

Unknown berkata...

gila la..
tak sakit ka lubang punggung depa..?/
aih...

Sya berkata...

weikk, weikk, geli dgn org yg gay..

p/s: igtkn hang mngaku hang gay.. nsib baik x jdi boikot blog ni, haha XD

~Sal Ismail~ berkata...

Syukur kita tergolong lam golongan yg mendapat hidayah~ smoga mendapat perlindungan Allah hingga ke akhirnya..amiin~

cik wanie Lovela (CWL) berkata...

geli la gay nie

KizZ berkata...

Owh ni yang ada gambar mamat pakai baju melayu tu kan?Ish..

P/S : Kalau rajin-rajin sudi-sudi lah join segmen "Bloglist Xchange" and "Review Ur Blog" dari Kiz kayh

Unknown berkata...

hehe..eeeiii..tak kuasa ai...

Sunah Sakura berkata...

manusia akhir zaman akan mengulang sejarah dalam al-Quran...berhati2 lah kita semua...

Tea berkata...

dunia akhir zaman Bro... jgn nak jd gay.. ketuk sampai pendek kang... eh pendek ke? (sista yg noty ni jgn amik hati)

LydSunshine berkata...

Tak kotor ke pedang dierang masukkan dlm lobang yg tutttt... hehe. disgusting.

Azlan Strider berkata...

yang aku pelik kenapa yang jadi gay suma kacak bergaya..hehe..

Regards,
-Strider-

Lydia Miza berkata...

bila nafsu berada di atas..menguasai akal...semuanya kecundang

Akue Achik berkata...

naunzubillah..hrp2 sedara2 kita ni smpt berubah..Amin..

Afzainizam berkata...

uiihhhh nabi tak ngaku umat beb.... jangan di ikut jalan salah... jangan di ikut nafsu bergelora... kelak badan binasa

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip Spray paint motorsikal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger