Blog Lensa Kamera

Sabtu, 10 Disember 2011

Aku Kasihan Melihat Awek Duduk Tak Lena..

Assalamualaikum w.b.t. . . .



Aku punya awek walaupun aku tahu aku tak ensem,
tapi aku bahagia dengan apa yang aku ada,
awek aku comel gila,kau tengok pun pasti gila,
tak percaya sudah..hehee aku sayang awek aku,
cuma kekadang aku kasihan,melihat mereka bertiga.
opss lupa nak bagitahu,awek aku ada tiga,
aku memang tamak,serius aku kata..
kadang kala tamak itu perlu,aku tak sanggup berpisah dengan mereka,
walaupun mereka sering bersama dan tinggalkan aku,aku tak kisah,
janji aku dan mereka duduk satu rumah.kami kan pasangan bahagia..

tapi hari ini,aku risau teramat sangat,awek aku yang sorang tu sakit2,
asyik muntah saja kerjanya,tak tahu mengapa,ingatkan mengandung tak juga,
aku pusing hilang akal,baru ku tahu mungkin makanan yang aku berikan untuk mereka,
tak sesuai sangat..jadi aku merasa patut bertindak dengan segera..
balik dari kerja,aku singgah satu kedai.tanya dengan pekerja kat situ makanan apa yang 
sesuai dengan mereka,dan baru aku tahu mereka memang perlukan sangat makanan 
bernama ALFALFA HAY..aku tak tahu pun benda ni,aku kan orang kampung,nasiblah ada pasangan orang bandar macam mereka..dan demi sayang aku pada mereka bertiga,aku 
sediakan  satu tempat tinggal yang lebih selesa untuk mereka..semoga mereka bertiga sihat-sihat belaka..semoga kami hidup bahagia tanpa ada sebarang masalah lagi..

**entry pasal awek comel aku tu ada kat SINI dan SINI

**terima kasih buat bro AFZAINIZAM atas entry dia kat SINI ...bro ni memang baik sangat.thank yaa bro 

*Sumber dari pakcik google..inilah dia ALFALFA HAY

Kata Achie :Penat buatkan mereka sangkar baru hasil dari keringat sendiri..sangkar yang baru beli tu kecil sangat..heheeee


Sila like jika suka entry ini. . . . . 

16 komen dari budak comel^^:

chemay berkata...

chemay pon ade pakwe.
2 ekor.
hehehe.
dorang makan makanan yg pallet2 tuh je.
gemokk betulll
-.-

rabiatulaynie berkata...

saya suka klik iklan..!! haha jangan lupa saya bila dah kaya..!! i give u a redcarpet to visit my blog..!! amacam?? teruja x??

Eyda Syahida berkata...

lorhh.. nak tgk pic terbaru awek tuu.. hiks!

semoga mereka cepat sembuh walaupun terpaksa hidup bermadu! hhahaha

Afzainizam berkata...

hay ni maksudnya rumput kering khas yang dipotong

Alfalfa sejenis rumput

seharusnya diberikan tampa had kepada anak arnab sehingga berumur 6-7 bulan diberikan rumput Alfalfa. Dan menukarkan kepada rumput dari jenis lain secara berperingkat sehingga diet penuh adalah rumput dari jenis Timothy, Bermuda atau Oat. Ini adalah kerana rumput Alfalfa tinggi dengan kalsium dan protein dan rendah serat daripada jenis hay yang lain dan tidak sesuai bagi diet arnab dewasa.

klu kita bergantung pada pallet sahaja arnab akan jadi gemuk melampau atau Obesiti.arnab cepat terkejud dan sakit jantung...

tapi kena juga ada buah2an, sayur dan rumput segar kerana itu tabie semula jadi arnab ..

ok cuma tolong jangan bagi makan arnab dengan sayur Iceberg Lettuce atau Salad Bulat..sebab tak elok untuk kesihatan arnab..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip hilangkan getah pokok d. tahi burung pd kereta

cik LOLA berkata...

kupikirkan siapa lah awek kau tu
cun ke, baik ke, solehah ke
last2 tengok si rabbit,
haha

Ujie berkata...

penyayang sungguh achie ni!

sesekali tunjuklah gmbar aweks bertiga tu ya..dan rumah yg achie buat sndiri tu.

Nisa Greennnpanda berkata...

mane pic awek2 achie tue? msti sgt coeml, hehe.. ^_^

dlu ade gak rabbit, tp die mati dh, huhu~.. T_T

JR berkata...

Berita baik untuk wanita yang merelakan dirinya bermadu sila layari entri terbaru di blog JR: "Berita Baik Utk Wanita: Jom Kita Bermadu!!"

Miss Volvo berkata...

ah? xfhm..



haha!

Miss Volvo berkata...

2x i baca tp xfhm haha!

Miss Volvo berkata...

3x i baca stil xfhm ape ka bengap sgt i ni?

Cik SHiNJU berkata...

Dah nak terjeles tadi..huhuhu

teha berkata...

hehe.. bnyk betol awek die !

c'axoera berkata...

hehehehe shomel awek tu.....tingat nagn pasangan kekasih bela dulu hamster! end up kena buang sebab habah dia makan anak dia sendiri hahahahh


p/s: hehhehe early 30s yang selamberrrgg kui3




http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/hanya-5-perkara.html

Azlan Hasan berkata...

hmm..siapakah awek woofer storm??

Regards,
-Strider-

Cha berkata...

baru 3 aweks! ada ruang lg stu tempat =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger