Blog Lensa Kamera

Khamis, 22 Disember 2011

Gara- Gara Kerabu Pauh !!!

Assalamualaikum w.b.t. . . . 

#Sedih bila blog jadi macam ni..hehee 

Aku bengang gila,
penat balik rumah blog tak boleh buka,
dahlah penat layan kerja yang tak kan habis,
sampai rumah baru tahu domain dah expired,
apa nak jadi dah..aku kesal dengan sikap sendiri,
cepat pelupa memang sebati dalam diri aku,
memang susah untuk dilempar jauh..
akhirnya aku sendiri yang merana.
kini aku kembali lagi,
semoga selepas ini tidak berlaku lagi perkara sebegini..
Amin3...

#terima kasih kepada blogger yang prihatin dengan blog merapu aku ni.aku hargai itu semua..terima kasih sekali lagi kerana perasaan akan ketiadaan blog usang ini..

#sebenarnya entry aku kali ini bukan merujuk pada domain tapi aku tujukan khas buat seorang blogger ini..aku menang teka gambar hari tu dan hadiahnya dah selamat sampai ditangan aku..aku hargai itu sahabat..terima kasih ye pretty write atas entry kat SINI .hehe 
gara-gara KERABU PAUH,aku menang bergaya..hahahaha

#jom kenal blogger pretty write,dia memang cool gila..dah terjah jangan lupa follow pula ye..hehe sekian^^

#Sila Klik banner ini ketat-ketat ya..tolong !!!


Kata Achie :Orang berbudi,kita berbahasa..


Sila like jika anda tertarik dengan entry merapu ini..

17 komen dari budak comel^^:

Tanpa Nama berkata...

nasip baik terus renew,
bagus2.
:)

Kira Kekuri berkata...

baru hari tuh cerita pasal domain expired, alih2 domain ko pulak expired. hehehe. =D
#hari tuh maw jg tnya kenapa menghilang sana-sini.. tapi malu pulak. kuikuikui. ^__^Y siapa la aku mahu menanya. uhuk2. =p

Ujie Othman berkata...

achie, set la reminder kat hp canggih tu. kan sng..

akak dah geng pun dgn prettywrite ni!

Miss Butterfly berkata...

untunglahh menang.. congratz~

Unknown berkata...

akak bulan 6 nanti ..
kalau kita bayar awal2 boleh ke>??
takut jugak kalau lupa..

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

xpersan lak ada domain sndiri..

*xtau g psl domain2 ni..hikhik..thniah mnng!

Cik Pulau berkata...

wohooo... welcome back.
nk p terjah sat blogger tu..heee~

cik ika berkata...

wee..ika ada juga singgah blog prettywrite..:)

Juliet_iRa~" berkata...

tahniahh!hee

pttla diam je ..hee ;p

Nisa Greennnpanda berkata...

yeay~!!! achie dh ade blk... suke2!! >_<

wah, congrats ye mnang!! dpt hadiah ape tue? hehe.. ok, nk terjah gak la blog prettywrite tue.. ^_^

blog yg ade domain sndri nie kne byar eh?

Leeya Hezlin berkata...

welcome back..welcome back..hehe..
2 la..hari tu ingat nak komen entry..
tapi keluar pula yang renew domain tu..
apa2 pun ok sudah kan??
have a nice day.. :):)

Azlan Strider berkata...

hehehe..patut laa shinju lala tanya aku ape jadi ngan blog ko..hehe..sebab sejam sebelum tu aku tengok okay jer..hehehe

Regards,
-Strider-

~Sal Ismail~ berkata...

ore kelate tuu~ ;)

Puteri Iqa Izyan berkata...

hoho. pakai domain kene ingat tarikh nak bayar. kalau tak, gitu la jadi ^_^

Puteri Iqa Izyan berkata...

hoho. pakai domain kene ingat tarikh nak bayar. kalau tak, gitu la jadi ^_^

Afzainizam berkata...

OOHHHH DOMAIN KENA BAYAR BARU ON BALIKKK... NASIB BAIK IDUP BALIK... AKU PUAS TAKAN SEMALAM TAK DAPAT-DAPAT

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip alignment dan balancing kereta

Prettywrite berkata...

Uit..temkiyup siap buat entry..malu l0r blogger pemes buat entry lg..hehe..paper pun thank u so much..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger