Blog Lensa Kamera

Rabu, 14 Disember 2011

Kalaulah Aku Masih Punya Dia.

Assalamualaikum w.b.t . . . 

*Indahnya ciptaan tuhan..

kalaulah aku masih ada dia,akan ku hargai setiap detik bersamanya.
akanku jaga dia melebihi nyawa ku sendiri,akan ku banggakan dia supaya dia rasa gembira,akan ku pastikan dia tak perlu susah lelah lagi..yang pasti aku sayang dia buat selamanya.. Ibu, aku sayang kamu sangat2..tanpa ibu,aku dah hidup seperti mati,apa yang ku ada seperti tiada ku rasa..ibu aku rindu kamu..Jika ibu masih ada..

*aku pasti gembira.pasti tidak akan jadi macam ini..jauh dari keluarga,kerana aku sayang ibu,tak sanggup berpisah,apatah lagi jauh beribu batu..kerana aku sayang kamu ibu..

*aku pasti bisa menikmati masakan kegemaran hasil tanganmu ibu,aku rindu masakan ibu,
masak apa saja,pasti aku bisa terima..kerana aku sayang kamu ibu..

*aku pasti punya tempat bermanja..bila aku sakit , ibu yang penat berjaga.bila aku  risau ibu yang tolong tenangkan,bila aku gembira kita kongsi bersama.kerana aku sayang kamu ibu.


Kata Achie :tak semestinya hari ibu baru ada entry pasal ibu kerana aku sayang ibu setiap masa..jauh dimata tetap dekat dihati...


Sila like jika suka entry ini. . . . .


36 komen dari budak comel^^:

qasehraihan berkata...

huhuhu..sedih plak ngn entry ni

Miss Xyz berkata...

yup, syurga di bwh tapak kaki ibu ;)

JR berkata...

Jika masih boleh berbicara dgn ibu, bicaralah dgn nya sepuasnya. Jika masih boleh mengucup ibu, kucuplah dia sepuasnya.

Ibu JR tlh tiada setahun lalu. Tiada lagi kini peluang berbicara dgnnya apa lagi mengucup pipinya...

Tajuk entri terbaru di blog JR: "Awei Wings Ada Ilmu Kebal Ke??"

Wadi AR berkata...

gua lg syg emak tahu.

*dah update la. ce tgk blog gua.

Wadi AR berkata...

wa perempuan encik kilat :) mmg ganas pong

Zakaria's daughter berkata...

eceh entry nih.
sobs2

Eyda Syahida berkata...

buat orang sedih jep.. :(

sayang mak jugak!! ^^

rozeeta rashid berkata...

ibu tiada gantinya. hari-hari hari ibu. =)

jeBateja berkata...

ko ni..buat aku nak balik kampung sekarang jerk.....pehhhhh

Nida berkata...

Bergenang air mata ini membaca coretanmu... terkenang bonda yang jauh beribu batu..

ciK LyndaWawa berkata...

saya sayang ibu saya..=]

KhaiRin berkata...

so hargailah dia ketika dia masih ada

nazirah berkata...

betul2.. sayangi ibu bapa itu selalu bukan pada hari tertentu je ;)

Prettywrite berkata...

Yna duduk dengan ibu..hari2 makan masakan ibu..:)


Kamu menang teka kerabu pauh dekat picture puzzle yna semlam taw..nanti emel address ya..

http://prettywrite.blogspot.com/2011/12/congratulations-woofer-storm.html

Leeya Hezlin berkata...

hmm hiba pula baca entry ni..
apa2 pun kita sebagai anak hargailah ibu kita sebelum dia tiada..
semoga kita semua menjadi anak yang menyayangi ibu kita..

p/s:jangan sedih2 k.. :)

Tea berkata...

hargai tika memiliki :'(

nia ryani berkata...

sabar...
smoga dicucuri rahmat :)

Kira Kekuri berkata...

sabar jak la k. apa yg sorang anak perlu ingat, jgn lupa mereka, jgn jgn lpa mendoakan mereka.

#elehhh. siapa ikut2 ko? prasan lah tuh, ka ko yg ikut aku? kah kah. aku da lama ngan aktiviti aku tuh. dri blog lama g aku bgtaw. ko ja yg x tahu. kwang3. =p

memain ja, jgn sedi2. kbai.

diana berkata...

ajak la mak duduk sekali..'kamu muda2 lagi ni beli rumah cepat2..
lepas tu ajak mak duduk sekali..:)

diana berkata...

ajak la mak duduk sekali..'kamu muda2 lagi ni beli rumah cepat2..
lepas tu ajak mak duduk sekali..:)

diana berkata...

ajak la mak duduk sekali..'kamu muda2 lagi ni beli rumah cepat2..
lepas tu ajak mak duduk sekali..:)

Ujie berkata...

rasa sebak baca luahan achie ni..

buat apa yang mak suka, tinggalkan apa yg dia tak suka..itu tanda sayang pdnya!

Azlan Hasan berkata...

sweet bro..hehehe..hari ibu adalah setiap hari..hehehe..kan???

Regards,
-Strider-

Teenager Housemaid berkata...

T_T
i miss my mama too..
susah kan hidup tanpa seorang ibu..
the wound never heal, no matter how many years shes gone...

follow cni juga..:)

c'axoera berkata...

Allah lebih mengetahui...:)



http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/cabang-yang-tak-mungkin-tersimpul.html

.::syifa::. berkata...

sebab ibulah kita wujud kan

chemay berkata...

Allah lebih sayangkan dia.
:)

RinsyaRyc berkata...

mak <3

Juliet_iRa~" berkata...

setuju..:D

sll call ibu awk k bila da jauh2 ni..:)

masakan ibu terbaikk dlm dunia kan2?eheee

Juliet_iRa~" berkata...

ehh..maaf...

sy slh fhm..

ibu kamu dah tiada yea...maaffff :(

sedekahkan al fatihah buat arwah..moga arwah tenang di sana...

khairul akmal bin azman berkata...

ciptaan allah adalah sebaiknye..
blog lu pun makin maju ek

msredcheesecake berkata...

Ibu adalah segala2 nya.... Kalau hilang bf, bff boleh ganti.... Kalau hilang mak...

khalila berkata...

betul tu.xkan nak tggu hari ibu je baru nak hargai ibu kan. huhu

Nisa Greennnpanda berkata...

xtau la nape ade air kat kelopak mate nie, huhu~...

ye, kite ptt m'hargai ibu sbaik2nye..

Finaz Jaafar berkata...

rindu arwah mama..mama tinggalkan ktrg bulan 3 yg lepas =(

Afzainizam berkata...

Itu yang di katakan kalau ada jodoh... apa pun cinta seorang ibu tiada batasannya... sama sama kita sambung cinta kepada ibu dengan doa yang berpanjangan

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip pilih sport rim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger