Blog Lensa Kamera

Ahad, 4 Disember 2011

Kau Memang Gila Kuasa

Assalamualaikum w.b.t. . .

Kau gila kuasa,kau tau tak,
kau rampas hak milik aku,
kau ambil kepunyaan aku,
kau sedar itu semua?
kau memang gila,
gila kuasa,gilakan harta benda..

kau gila kuasa,kau tau tak,
kau ingin menjadi raja dunia,
walhal dunia ini bukan kau yang punya,
kau sedar diri kau tu siapa,
bukan megahkan diri nun tinggi disana,
tapi kau sebenarnya jadikan diri kau,
persis seperti sampah.
kau memang tak guna !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Aku tergelak bila ingatkan kisah kau semula,
tergelak tak tertahan melihat cara kau bagaimana,
tak sanggup badan ini terguling-guling mengimbas cara kau gaya mana,
kau memang gila kuasa,kau sedar kau gila kuasa tapi kau tak pernah nak ubah,
kau kata kau manusia biasa,tapi dalam diam kau dah berubah wajah,
sedarlah wahai manusia gila kuasa,gila harta dan juga rupa,
kerana kau tak kan sampai kemana-mana,
satu hari masuk ke lubang tanah juga..
kau nak bawa itu semua ?kau bawalah...hahaaaa Sekian^^

*kau memang jantan tak guna,tak percaya?sila ke SINI

Kata Achie :Kalau kau baca,sila jangan terasa ya..heheee Peace^^


Sila like jika suka entry ini...Sayonara

28 komen dari budak comel^^:

adwafarahin berkata...

ok bru nk terasa hahah :P

Kira Kekuri berkata...

terasa aku baca. kahkah. JK

RinsyaRyc berkata...

terguling-guling mengimbas cara ??

#best gak . jom same guling-2 mengenangkan org-2 yg gila kuasa...

hafiz hafizol berkata...

aku xnak klik.. boleh?? #seyes.. haha

fieha berkata...

ape yg kita miliki di dunia pinjaman saje..seharusnya kita menjaga nikmat yg diberi..bila2 masa je Allah bleh tarik balik sume nikmat yg kita dpt..

semoga kita sentiasa menjadi manusia yg bersyukur..Insyaallah.

Miss Volvo berkata...

maharaja lawak? xtgk la hehehe

cik ika berkata...

er..takut la..

Pendekar Berkuda berkata...

baru nak terasa...hohoh....

Sunah Sakura berkata...

erk...ni pasal boss lama ke?

simply nana berkata...

Hik3.br nk ckp, marah beno nie tp terus tegelak

Leeya Hezlin berkata...

setuju..setuju..
harta,kuasa,rupa xbawak ke mana..

Azlan Hasan berkata...

biasa laa bro..with power we can get everything..hehehe

Regards,
-Strider-

cik sakura berkata...

oppss..

diana berkata...

mungkin tu satu cara yang dia guna untuk berjaya..:p

Ujie berkata...

bila dunia ingin digenggam..kuasa menjadi buruan!

*thanks krn rajin membuka coretan2 akak yg lalu..

nazirah berkata...

owh dialog sume ni pasal maharaja lawka mega ke awak ?

Eyda Syahida berkata...

ingtkan ckp kt eyda tadi. :p

Peto (nurul izzati) berkata...

hohohoh xD

ciK LyndaWawa berkata...

gila kuasa itu GK....=]

ciK LyndaWawa berkata...

gila kuasa itu GK....=]

Miss Xyz berkata...

ade kne mngena dgn Naruto & Sasuke ker? hakhak

Nisa Greennnpanda berkata...

eh? ape nie? xfaham la Achie..huhu~.. "-_-

Syieda™ berkata...

hukhuk... xtau nak cakap ape sai die ni...

Iffah Afeefah berkata...

erk terase da tadi haha

sentappp

Kira Kekuri berkata...

aku gila kuasa ka? #tba-tba
selamat malam jugak. TC. ^^

hawiz berkata...

errkk..saya xgile kuasa..#tetiba..hihi

Afzainizam berkata...

Bila berkuasa jangan ada yang teraniaya,

Jangan pula lupa kuasa dari Yang Maha Esa,

Gila kuasa mengundang celaka,

Kelak mati terseksa dalam neraka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
claim insurans motorsikal langgar kereta

ctk berkata...

ok..ct trasa...haha...tp ct kongsi2...xgila la tu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger