Blog Lensa Kamera

Ahad, 18 Disember 2011

Britney Spears Meninggal Dunia

Assalamualaikum w.b.t . . . .

#Sumber atuk gugel..

aku kaget,aku cuak sekali.
terasa macam tak percaya,
walaupun terasa macam semalam baru layan,
tapi kini britney spears tiada lagi,
diulangi sekali lagi britney spears sudah tiada.
aku memang tak percaya,tapi Green Panda dah kata,
memang aku kena terima..
aku cuba bertanya dia tahu dari mana,
di surat khabar katanya bukan.
di Tv pun katanya bukan juga.
apatah lagi dari kaum kerabat ataupun teman karib,
habis tu dari mana dia tahu,aku mula merasa geram.
katanya dia tahu dari berita tak sahih,yakni mulut orang..
memang patut aku merasa geram !!!!

                                  ******************************************

jangan gelabah,britney itu cuma simbolik,bukan meninggal seperti apa yang aku kata..
aku cuma inginkan tekankan satu perkara disini,aku kekadang merasa geli hati melihat mereka diluar sana suka sangat menimbulkan kekeliruaan pada orang lain,mengatakan sesuatu benda yang tak pasti..

hanya kerana ada mulut puaka yang berkata begitu,maka itu juga yang hendak difahamkan.itu jugalah yang hendak kau sampaikan.kalau betul tak mengapa,tapi kalau berita itu ternyata palsu..dalam tak sedar kau dah menabur fitnah? dalam diam dirimu sudah membuat tuduhan..tak ingat tuhan??Sekian...

#jangan suka sebarkan benda yang tak pasti.apatah lagi jika melibatkan soal agama..

#Jika rasa benda itu tak sahih,rujuk pada yang lebih tahu atau pada yang terlibat sama dalam berita itu..itu yang sepatutnya !!!!

#jangan berani menabur fitnah..

#Blogger di alam maya lebih terdedah membuat dosa dalam tak sedar.. gosip3 !!!!


Kata Achie : Kak Green Panda jangan marah nama kamu terlibat sama..heheee


Sila like jika suka entry ini . . . . .


39 komen dari budak comel^^:

Amirrah Zawani berkata...

siasat dulu b4 buat kenyataan.. tak pasal2 dikatakan fitnah nti..

♥NuR SyAFiQah♥ berkata...

hehe agak dah...

Kira Kekuri berkata...

ingatkan betol tadi.perghh

Ujie berkata...

a'ah..syok je menaip entry sampai terlupa mana betul mana salah.

yg penting sebarkan kebaikan, jgn sebarkan keaiban/keburukan org lain.

Nizam Ijam berkata...

hu2.... bahaya2

Anne Nurain berkata...

haha..igtkn real td.. tp betul la, orang sekarang ni suka sgt share cerita2 yang belum tentu betul atau tidak.. tak sedar2 dapat dosa memfitnah..hihi..

nasha sanza berkata...

hehe..pandai betul bermadah..

Teenager Housemaid berkata...

hehehe...
jadi janganlah kita bergosip..:)))
kesian britney spears tak pasal2 kene kata dah meninggal..:)

misyamissyou berkata...

ceh ceh ingt bebetul..sbb br td bace dia bertunang skali bace dia dah mati plak..haha

hurmm mulut org xleh tutup cm mulut tempayan tu..yg difitnah, diamkan aje..tuhan lg tau

Miss Volvo berkata...

baca tajuk sikit pun aku tak pcy :P













haha

emieysandra berkata...

sebab tu emiey xpndai buat gosip dlm blog, sket2 ade la..tkut tersalah sebar bnde yg salah. hee :D

P/S: siyes, ingat betul dah tadi

al-lavendari berkata...

setuju. bagus entri ini. perkara yang nak disampaikan adalah jangan percaya khabar angin dan jangan memulakan khabar angin. intronya membuat kita terus membaca. bijak.

terima kasih kerana sudi follow.

Miss Xyz berkata...

tula, org kata zmn skrg ni zmn penyebarn fitnah di merata-rata tmpt. Kdg2 geram jgk bila tau brita tu palsu.. haish, hakhak, ter-emo plak -.-"

Cik Chokie berkata...

betul3 . orang suke sangat buat cerite . kadang2 ditokok tambah --'

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

tu la,kdg2 risau gak terkuar entry leh jd camni..

AdaNaz87 berkata...

baru je bukak page britney spears. still alive lagi. ((; dahlah peminat britney ni. =."

KhaiRin berkata...

kalu dia meninggal pn x de apa2 kesan pd sy hehehe

Cik SHiNJU berkata...

Uihhh...ingt betol td...
X sempat nak mintak dia bayar utang beli eskrim aritu..huhuhu

ahsfantasy24 berkata...

Huhu, tersentap den mndongarnya~
Jom sama-sama memanfaatkan usia yang
masih tersisa :)

Latest Post:
1. Yang kau kahwin tu, kau pernah kahwin sebelum ni?
2. Lupakan cinta lama. Kau boleh?

cik ika berkata...

ingat btol2 lar..

p/s: ala jgnlah jeles2..tetap syg anda juga..peace~~

cik sakura berkata...

oppss..jgn main2 soal hidup n mati..

Prettywrite berkata...

jauhilah gosip..:)

iszieylyanziy berkata...

uish,,cuak kot,,ingatkan dah takda betul,,huhuh

fathiahRAIHANA berkata...

oh ingatkan sungguh la tadi britney mati -,-



tapi maksud entry tu smpai la, hee.

Azlan Hasan berkata...

hehehe...dia mati untuk reborn balik laa tu..hehehe

Regards,
-Strider-

diana berkata...

dengar boleh tapi selidik itu jangan abaikan...

Afzainizam berkata...

Uihhhh ingat lahhh bebetul... kadang sesuatu berita dari mulut ke mulut akan sampai benda yang lain pula dari berita yang asal

Maaf lama tak singgah sini sebab saya cuti panjang
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip pilih sport rim

Cik tikah berkata...

ingatkan mati btol2. haha

si gadis melayu berkata...

hai.. saya comel *tetibe huhu

Paris Lipton berkata...

xtekejut pun...huhuhu cuma kalau kite dpt berita atau sumberkite pastikan lah sumber tu sahih kan, ni kalau slah dh sebar bnda xbtul...hukk

teha berkata...

hahaha ! gosip semata2..

c'axoera berkata...

hahaha tadi baca jackie chan passed away, ni britney plak heheheh


http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/aku-hanya-mahu-kamoooooo.html

khalila berkata...

huhuu... betul tu. kdg2 berita x betul, tapi heboh bukan main.

qasehraihan berkata...

ingat betul2 td..emmm

Juliet_iRa~" berkata...

igtkan btl2 td..;p

psss : lembah beringin tu kat puchong mn?hehe..ira dok sini pon xpnh dgr..kekkeke ;p..

♛ dja sukhri berkata...

betul betul... tak suka lah orang sampaikan cerita yang tak pasti. ish! kadang tu bukan yang tak pasti tapi memang yang sengaja direkacerita. uishh, sabar jelaa.. -__-'

♥e'in♥ berkata...

hahaha.. org yg wat gosip tu nak tarik perhatian kot.. ;p

Tea berkata...

grrrr ingatkan betul2...

Nisa Greennnpanda berkata...

eh? name sy t'selit lak dlm entry nie eh? alamak..sy ade b'gosip ke? maaf kalo ade, huhu~...

hehe.. jd famous lak jap dlm entry nie eh.. >_<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger