Blog Lensa Kamera

Isnin, 26 Disember 2011

Kejutkan Aku Dari Tidur Yang Lena

Assalamualaikum w.b.t. . . 

#Kisah ku bukan untuk diratapi,tapi untuk dijadikan garis panduan kalian..

Awak sayang,kejutkan saya dari tidur ye petang sikit,.saya mengantuk sangat,tak larat nak buka mata ni..awak jangan lupa tau,sayang awak sangat-sangat..awak bukan yang pertama tapi awak adalah yang terakhir dalam hidup saya..saya tak nak awak jauh dari saya,saya bertuah dapat isteri cantik macam awak ni.semoga awak temui kebahagiaan yang tercipta walaupun bukan dengan saya kelak..semoga awak tabah ye tempuhi hari yang mendatang ini..

bila suami dah tidur beberapa jam,si isteri mula kejutkan kerana ingin menunaikan solat asar bersama.kejutkan sekali tak bangun.kejutkan lagi masih tak bergerak..pegang tangan rasa sejuk teramat.tengok muka dah pucat sangat..dan baru si isteri tahu yang suaminya sudah tiada...meraung pun tak guna kerana suami sudah kembali kerahmatullah..Alfatihah :-

#Kisah benar dari pesakit aku...kisah 20 tahun yang lepas,tapi masih segar diingatan..

                                           ****************************
Terasa hiba mendengarnya walaupun bukan aku yang mengalaminya..aku sedar akan ketentuan tuhan,aku sedar itu kekuasaan tuhan.aku sedar diri ku cuma menumpang.tapi aku tetap sedih,hati aku tak tahan..melihat dia bersusah payah membela anak kandungnya sampai berjaya bila sang suami sudah tiada.nak buat macam mana,hidup memang harus diteruskan walaupun orang yang tercinta kembali ke penciptaNya.Semoga kita meyayangi mereka yang mencintai diri kita.hargai mereka sentiasa masih ada..Ingat Mati,ingat ingat..
Sekian..

Kata Achie :Sayang,kamu jangan pernah berubah...

Sila like jika suka entry ini . . . .

30 komen dari budak comel^^:

najihah sahami berkata...

ok..sangat sedih...T_T

sayang, jangan pernah berubah. tapi semua tetap berubah bila sayang dah tiada nanti..:(

hawiz berkata...

wahh..citer yg sgt tragis..huhu..eniwey..follow here..=)

Anisa Hang Tuah berkata...

sedihnya.em

Kira Kekuri berkata...

sedih gak kisahnya nih.. T_T .ajal, bila2 msa Allah boleh ambik dri kita, aq plak entah bila..

Kira Kekuri berkata...

iyah2 la mo bagi arnab tuh, sekali ndak sampai2, klo aku tagih betul2 baru putih mata. hahahar ^^

Miss Butterfly berkata...

hurmmmm sedih bila bace story sal mati.. :/

Hanis MY berkata...

sedihnya huhu...

ayano rosie berkata...

kisah yang inda, sebagai pengalama yang nyata, aku suka membacanya walau agak susah mencerna karena bahasa melayu yang kental tapi kisahnya aku suka..makasih

salama kenal dari kami di Indonesia

kiwi berkata...

huhu..sedihnya..al-fatihah..
harap isteri dia byk bersabar dan tabah

btw sy folo sini ye.

Leeya Hezlin berkata...

sedihnya bila jadi macam tu..
huhuhu..
sayangilah mereka selagi mereka masih hidup di muka bumi ini..

++Iezza Fizah++ berkata...

sangat menyentuh perasaan...

CikTeddyCorner berkata...

khilangan org trsyg..mmg sakit tp kena redha..

Miss Volvo berkata...

hmm taknak la sedih2 cmni

Prettywrite berkata...

Sedihnya...takut sangat if kematian mengejut macam tu..yna sendiri kalau tengok ma tiba2 terlelap sekejap2 tengok dia..tengok turun naik nafas dia rasa legaa..takut betul..padahal mati itu pasti..tp sebab pernah khlangan abah tu yang gerun semacam..huhu

kurus berkata...

aduh sayunya .. bukan mudah utk melupakan insan yg pernah kita sayangi .. dan tiba2 tiada disisi ..

Tea berkata...

Sis tak pernah izinkan boifren sis tido petang. Pasti sis geli2kan beliau kasi segarrr.. Boifren sis tu ws kenalll.persis shah rukh khan tahuuu... Forever nyer bf..

LydSunshine berkata...

Saya wafer storm. Keke. Sedihnya cerita ni. Bygkan org yg kita sayang sgt2, tetiba hilang tiba-tiba. Huuu... tak rela..

Cik tikah berkata...

sedihnya :(

LydSunshine berkata...

Awk, saya follower ke 1111. Takde special gift ke macam bloggers lain bagi kat follower dgn no cantik. Hahaha.

Jendela Hati berkata...

Salam kenal. thx singgah dan dah folowww...

Azlan Strider berkata...

hmm..sama situasi macam arwah ayah aku bro..mak aku nak kejut bagi minum air tau2 jer dia dah takde..hmm..

Regards,
-Strider-

محمد رازيق berkata...

sedih aku bro.. hargai mereka yang tersayang selagi mereka ada..

Myra Azraff berkata...

sob..sob..(T.T)
takder shoutbox pon takpe.bole komen.kehkeh~

Lydia Miza berkata...

hiba ummi membacanya..huhu

KizZ berkata...

Ish sedih la baca entri ni...

P/S : Kalau rajin-rajin sudi-sudi lah join segmen "Bloglist Xchange" and "Review Ur Blog" dari Kiz kayh

Nisa Greennnpanda berkata...

kisah yg sgt m'harukn & myedihkn..lg sdih mood sy now pas bc kisah nie.. T_T

haha..kisah 20 thn yg lepas?? tuanye la achie nie, hehehe... >_<

Zehan Ilyana berkata...

sedih.. T.T
hargailah mereka yang masih ada..:')

Ujie Othman berkata...

sedih sgt dgn situasi begitu..

tunjukkan syg pd mereka yg kita sayangi!

Akue Achik berkata...

huhu..Al-fatihah..

xsiapa tahu bila ajal tu nak datang..huhu

Afzainizam berkata...

eeemmmm Allah lebih sayangkan suaminya tu.... eeemmm pergi nya tanpa diduga.... tanpa mengucap salam terakhir... sedihhhh kan...

tapi dah tersurat semua yang hidup pasti matii

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip Spray paint motorsikal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger