Blog Lensa Kamera

Sabtu, 3 Disember 2011

Aku Dah Penat

Assalamualaikum w.b.t . . . . .

Aku dah penat,
dah lemah tak bermaya,
aku dah bosan,
dah tak tahu nak buat apa,
aku dah risau,
menanti muncul hari esok,
aku dah keliru,
tak tahu mana satu salahku,
aku dah panik,
bila nafasku mula berhenti,
Akhirnya aku sudah tiada,
meninggalkan mereka yang benci padaku..

Jujur aku aku tiada mood untuk malam ini,dari balik kerja sampai kini di lewat malam,
otak aku selalu memikirkan apa yang telah aku lakukan..semacam ada yang tak kena,tapi apa dia?aku bosan,aku geram,aku risau,aku sedih,pendek kata aku ada pelbagai emosi dalam satu masa..adakah itu petanda aku dah gila..aku dah tak mampu hidup dunia ini,otak dah tak mampu untuk berusaha memikirkannya lagi,tapi aku tak layak untuk mati meninggalkan bumi kerana dosaku tinggi mengunung tak bisa untuk aku tebuskan...harusnya aku mampu buat apa?? Sekian

*Aku dah janji,jadi ku tepati..ini arnab yang ku ceritakan dalam entry SINI. ada seekor lagi,tapi nanti aku ceritakan dilain kali..# Mood aku sekarang ini kosong


Kata Achie :Malam ini malam yang sepi sekali.


Sila like jika suka entry ini...terima kasih !!

17 komen dari budak comel^^:

hawiz berkata...

nape cam sedey jer??

Cha berkata...

Kim salam pd Achie

Afzainizam berkata...

Hari ini sebelum kita mengeluh tentang hidup,
Fikirkan tentang seseorang yang meninggal terlalu cepat.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
claim insurans motorsikal langgar kereta

Kira Kekuri berkata...

comel arnab tuh.
kenapa plak xda mood? ohh bah biasalah tuh, semua org pandai xda mood. heheh

diana berkata...

cari awek la sorang achie...:p

qasehraihan berkata...

janganla penat2..huhu

Eyda Syahida berkata...

tenangkan diri yep! kuatkan semangat! :)

Nisa Greennnpanda berkata...

ala..siannye awk..xde mood eh..
rabbit awk tue xtemankn awk ke? hehe.. so cute la rabbit tue!!! >_<

~Annur berkata...

ite kalo mood x bape oke ite akan byk duk lam bilik..tdo.

bwk2 tido la achie..pas bgn mybe oke sket mood :P

cik wanie Lovela (CWL) berkata...

super duper cute cik arnab

RinsyaRyc berkata...

Janganla penat.. :')

Ujie berkata...

3 ekor si comel blm boleh buat achie tersenyum ke?..

jgn dilayan rasa sepi..nanti meracun jiwa sendiri!

msredcheesecake berkata...

Cute nya rabbie.... Kepunyaan sendiri ke?

Istighfar boleh hilangkan gelisah, insyaAllah...

Azlan Hasan berkata...

biasa laa achie..kalau balik keje tambah plak penat memang xde mood nak buat pape pun..hehehe

Regards,
-Strider-

hawiz berkata...

jgn sedey..jgn kosong...bg moooddd ok..hihihi

Kira Kekuri berkata...

aku pun dah penat jugak.
#tiba-tiba pulak, hehe

ctk berkata...

hanya mampu menangis bila semua perasaan itu muncul..huhuhu..setiap manusia akan laluinya


p/s:comeynyer arnab itu :DDDDDD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger