Blog Lensa Kamera

Sabtu, 10 Disember 2011

Puas Aku Cari

Assalamualaikum w.b.t . . . .

Puas aku selongkar,dari entry pertama,
sampai entry yang terkini,tak juga aku temui,
dimanakah ia tersembunyi,adakah aku tak sedari,
ataupun memang tidak wujud pun bukti itu,
kalau benar ada,pasti aku hapuskan bukti dengan sebaiknya,
aku tak ingin ia menjadi bahan jenaka buat kalian,
kerana itu memang tidak aku inginkan,
terkejut bila ada blogger katakan aku pernah mengupload gambar aku sendiri,
kalau dah upload rasanya pun pasti akan aku sensored terlebih dahulu,
kerana aku ingin dikenali dengan penulisan aku,bukan paras wajah hodoh ku..
ke aku dah nyanyuk upload tanpa aku sedari??Sekian..

*Privasi kita mesti ada..kan3??
*aku syukur dengan wajahku,tapi bukan bermaksud aku nak kongsi bersama..hehee



Kata Achie : Sorang lagi pesakit aku tumbang..sedih sangat..ermmm 


Sila like jika suka entry ini. . . .



13 komen dari budak comel^^:

ciK LyndaWawa berkata...

wah..dia menyindir saya!!hehehe

Siti Safiyyah berkata...

tak tayang gambar dlm blog tak semestinya orang takmo baca entri2 kita kan.. ^^

Miss Butterfly berkata...

atuk! bukan atukla.. silap orang. heheh dun worry ^^

ch000tz berkata...

biarlah menjadi rahsiaaaaa katanyerrrrr heheheh

http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/hanya-5-perkara.html

Kira Kekuri berkata...

dari entry pertama aku ikuti entry ko, aku rasa x pernah ko upload gambar yang ada muka kau achie. ehh sapa yg cakap mcm tuh ?? dia mo saiko ko kali tuh. naahhhh. maybe di FB or friendster. friendster kan ada muka ko jg kn? hehehe :p

Ujie Othman berkata...

mmg ada upload..tapi muka dah letak muka katun. ^__*

biasanya org yg mengaku hodoh tu..sbnrnya sebaliknya! kann??

rozeeta rashid berkata...

woofer storm blogger misteri. hehe.

Tanpa Nama berkata...

encik woofer..
nak tengok gambar bulehhh?
(sambil buat mata kelip2)
hehehe..

urm sesetengah blogger lebih prefer untuk tak tunjukkan wajah diorang kann.
tapi blog still boleh dikenali.
:)

Ms Yunis berkata...

Alaaaaaaaaaaa...

nak tengokk..

nak tengok....

haha

xD

khairul akmal bin azman berkata...

hak masing2 kan..

dun worry..!

RinsyaRyc berkata...

<<=== tanak dikenali sbb wajah die yg x comel ini . Hehehehe...

Nisa Greennnpanda berkata...

xtau la coz sy nie pun br beberape ari follow blog achie..so setakt nie pun mmg sy xpenah nmpk pic muke achie, hehe..

yup, people have their own privacy that other people should respect.. ^_^

owh..ade pesakit meninggal eh? takziah...

afzainizam berkata...

"Kekayaan yang hilang dapat dikejar kembali dengan kerajinan dan jimat cermat. Kesihatan yang hilang boleh direbut kembali dengan ubat-ubatan. Akan tetapi waktu yang hilang pasti tidak akan kembali"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
pemasangan ladam kuda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger