Blog Lensa Kamera

Selasa, 6 Disember 2011

Nokia Gifting

Assalamualaikum w.b.t . . . .

**Sambungan entry di SINI



Rezeki datang lagi,bila nuffnang sudi memberi..
aku terima BE itu dengan rela,bukan terpaksa,
Terima kasih buat Nokia Gifting juga,
kerana sudi memilih blog yang tidak seberapa ini,
blog yang banyak mengarut dari realiti,
terima kasih sekali lagi...


Dapat perkhabaran hiba dari Bro FrameStone,
bila ada insan yang jatuh ditimpa tangga,
bila dia dilanggar atas jambatan..
dan kini masih tak sedarkan diri.
semoga dia sembuh sediakala kita doakan,
semoga dia berjuang untuk terus bernafas,
semoga dia kembali senyum semula..
kita doakan ya.amin3 ...Sekian...

*Untuk cerita lebih lanjut,sila ke SINI

Kata Achie :Hari ini kita gembira,esok lusa mungkin kita tiada sudah..


Sila like jika suka entry ini. . . . .


9 komen dari budak comel^^:

Eyda Syahida berkata...

waaa.. boleh belanja eyda nih.. hahahaha

semoga dye cepat sembuh, amin.. :)

kakchik@ella berkata...

pasni buleh ler belanja KC. hihi.

Azlan Hasan berkata...

wah...masyuk!!!leh blanja teh o ais laa camnie..hehehe

Regards,
-Strider-

Ujie berkata...

wah..murah rezeki ya. asik dpt BE.

Pondok Usang berkata...

mcm mana nak dpt BE ni.. huhu..

Kira Kekuri berkata...

oo tahniah, berapalah bayaran BE? konon mahu jg tahu, orang selalu kasi cencored nilai yg di beri.
#ohh x jugak bz nih bro. cuma aku kan memang pemalas. hu huu

Afzainizam berkata...

“Rezeki.. ada di mana2, datang tanpa diduga, tepat pada masa, yg penting, usaha & tawakkal.”

untung lah kooooo dapat BE

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
claim insurans motorsikal langgar kereta

ctk berkata...

wah...dapat BE...ape bende BE tu..npe ct xder pon...adeh.tahniah yee :)


p/s: semoga dia sedar dan cepat sembuh..amin .

Nisa Greennnpanda berkata...

best aa ade BE br.. BE, meh la dtg blog sy lak, huhu~..

*moge blogger tue cpat smbuh ye..*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger