Blog Lensa Kamera

Isnin, 19 Disember 2011

Kenapa Orang Tak Suka Kita.

Assalamualaikum w.b.t. . . . .


#Sumber gugel...

Kenapa kau benci aku,
kenapa kau fitnah aku,
kenapa kau caci aku,
kenapa kau tindas aku.
Kenapa !!

Aku tak pernah buat salah pada mu,
aku tak pernah sakitkan hati mu,
aku tak pernah membuli dirimu,
apatah lagi untuk membenci dirimu..

Jangan pernah menghina aku !!!!!!

                                                          ********************

tertanya-tanya bila ada orang tak suka kita?jangan lantas memberi hukum,mungkin ada sebab yang buat mereka semua tak menyukai kita,.mungkin ada perkara kita lakukan membuat mereka tak senang duduk diam..manusia punya kelemahan  tersendiri, antaranya mungkin diri kita sendiri tak sedari tetapi ada yang rasa kurang selesa dengan kelemahan itu..bukan bermaksud kita tidak boleh melakukan sebarang kesilapan,tapi belajar betulkan kelemahan itu dari berulang kembali..semoga dengan itu mereka tidak tersakit hati lagi..

tetapi kalau dia tetap tak  suka dengan kita sedangkan kita sendiri langsung tak punya sebarang masalah dengan dirinya,makanya selayaknya dia dipanggil GILA !!.hehee sekian.. jangan marah^^




Entry lepas ;-


Kenapa Dengan Manusia
Kau Memang Gila Kuasa
Kalaulah Aku Masih Punya Dia
Aku Suka Dia
Kalau Diizinkan

kata Achie :Normal ke bila orang benci kita tanpa bersebab??



Sila like jika suka entry ini. . . .






27 komen dari budak comel^^:

diana berkata...

setiap perkara yang terjadi tu ada sebab nya..
orang suka ada sebab benci pun ada sebab..
kalau orang tak suka kita perbaiki diri supaya orang suka..
kalau orang memang dah suka kita eratkan lagi hubungan tu

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

antra sedar tak sedar aje org suka kt ke tak..

cik ika berkata...

sape bnci awak ni..meh ika belasah~~

Kira Kekuri berkata...

ok. =)
kadang2 org x suka bersebab cuma berpura-pura ckp xda sebab. pandangan aku lah. huhu

#sabar =)

nasha sanza berkata...

tapi banyak yang cari pasal sebab remeh-temeh..

qasehraihan berkata...

uiksss...apa sudah jadi pada achie..hehe

Kira Kekuri berkata...

sy suka tuh gambar. kbai

MulutPayau berkata...

Betul tu dik...bila orng tak suka kita...pasti kita trtnya2...cari kesilapan kita dan perbaiki.......tapi kalau saja2 tak suka....haru jugak...

p/s..terima kasih sudi snggah blog akak...akak fllow blog ni..

Teenager Housemaid berkata...

i never care if people dont like me..:)

p/s: hehe, nak bagi advance thank u...:)

rozeeta rashid berkata...

kadang2 bila seseorang tu berjaya pun boleh buat orang tak suka dia. dengki la katakan. hehe.

Nisa Greennnpanda berkata...

bdk comel dtg bg komen stelah 3 ari xlepak sni...

isy..penah kot experience camnie..tibe2 je org tue xsuke sy.. xtau la nape.. btul kot ckp achie, maybe kite ade wat salah tnpa disedari...

Nida berkata...

Orang yang membenci tu tak normal. Manusia... kadang2 sukar ditafsir.

Miss Xyz berkata...

haha, sabor sabor..

p/s: blog sye dh bleh komen dh.. rpe2nya cursor tu yg hlang kut.. hehe, thnks sbb britau

Ujie berkata...

selalu2 buat kebaikan pd org yg benci kita tu..lama2 jadi baik la.

Cik Pulau berkata...

ada sebab orang benci kita.
mungkin kita sakitkan hati dia tanpa kita sedar.
ataupun kita ni jenis yg suka tutup mata ataupun telinga..^^,

Tea berkata...

mungkin kita pernah menghampakan mereke,
pernah memusnahkan impian mereka (awek mereka cintakan WS, contoh)

Nazz@Purple berkata...

kt memang tak mampu nak puaskan hati semua org..

ahsfantasy24 berkata...

Kadang2 aneh..
tapi memang ada kes kita dibenci,
kita rasa tanpa sebab.

tapi sebenarnya ada sebab cuma kita tak
dimaklumkan sebabnya. wallahua'lam..

Azlan Hasan berkata...

mungkin sebab dia jeles dengan ape yang kita ade kot..hehe

Regards,
-Strider-

Juliet_iRa~" berkata...

heee..dia ada mental disorder la tu ;p

lembah beringin tu puchong apa?huuu

Cik tikah berkata...

mesti ada sebab kenapa org x suka kita. muhasabah diri yer :)

noraauliyya berkata...

manusia x lari dari buat kesilapan, tapi jgn gunakan ianya sbg alasn..

follow sini balik..

Nizam Ijam berkata...

jgn lah kiter membenci...

Prettywrite berkata...

bukan bukan gila..mungkin perasaan dia bercelaru..:)

Eyda Syahida berkata...

sape yang tak suka awak tu?

Afzainizam berkata...

Semalam aku tak leh bukak blog ko lahhh....

EEEMMMM benci di mata tapi tidak dihati


Cintailah orang yang kau cintai sekedarnya saja…. siapa tahu pada suatu hari kelak ia akan berbalik menjadi orang yang kau benci…. dan bencilah orang yang kau benci sekedarnya saja…. siapa tahu pada suatu hari kelak ia akan menjadi orang yang kau cintai ~ Iman Ali R.A ~



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
overhaul motorsikal

Tanpa Nama berkata...

Jadi manusia hina memang sedih macam akulah...semua tak suka aku...orang penagih pun orang hina..orang tak suka...kalau semua dah tak suka tak kan nak berkawan dengan malaikat..tak kan nak berkawan dengan setan,jin,hantu...mana kita boleh kawan dengan diaorang...korang tak rasa apa yang aku rasa...kalau boleh tukar hidup seminggu cukuplah korang mesti nak bunuh diri........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger