Blog Lensa Kamera

Khamis, 29 Disember 2011

Bukan Buka 25 Jam

Assalamualaikum w.b.t. . .

#sumber google.

Ada blogger tanya aku,
adakah kedai buka dua puluh lima jam,
perlu update setiap hari,
akan blogwalking setiap masa..

Kedai Achie bukan sepenuh masa,
aku datang bila aku ada ruang,
aku terjah bila aku senang,
aku update bila punya fikiran.

 Senang kata,kedai ini bukan dua puluh lima jam..

***************************

Jangan kecil hati,aku bukan blogger sepenuh masa..aku mengupdatekan diri bila aku
rasa senang..kerjaya aku sudah bataskan itu semua,aku perlu mencari sesuap rezeki,
bukan menghadap blog ini semata-mata.aku perlukan rehat secukupnya..walaupun
ternyata dalam 25 jam itu aku hanya peruntukkan rehat yang cukup minimum sekali..

Terasa aktiviti diblog ni telah menghuni tempat kedua selepas balik dari kerja..
apapun aku rasa berbaloi dengan blog berbanding aku main game dulu sampai tak ingat dunia..jadi jangan kata aku sombong tak ingat orang,kerana kedai aku bukan buka dua puluh lima jam..kalau nak sindir,sindir tempat lain..bukan disini kerana aku bukan 
suri rumah sepenuh masa.. Sekian :-


Kata Achie : Hanya aku punya dunia dua puluh lima jam.kau ada??


Sila like jika suka entry ini . . . 



30 komen dari budak comel^^:

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Untonglah ada dunia 25 jam~ Bak sikit jam! HAHA :D

Kira Kekuri berkata...

wahh hebatnya duniamu ada 25jam =D
kedai aku pulak pandai tutup bila rsa down. ^^ dan kedai aku x jual banyak cerita..cerita diri ja. no variety, sbb tuh x menarik. ^^
#achie x sombong, tahu itu.

Nisa Greennnpanda berkata...

blog pun kire bnde yg pnting dlm idup sy, pas famly & study, hehe...

main game? dlu addicted, now xmain dh, huhu~...

Ms Yunis berkata...

betul2 :)

angel yaya berkata...

suke berpuisi eh?
btw nice blog. follow sini :D

Zehan Ilyana berkata...

saya tak ada kedai 25jam..T.T
saya pun bukan blogger sepenuh masa...:)

p/s: pernah nampak??? biar betul?? tu gambar harini kot..err.. i mean semalam..err...senang cite 28/12 nye gambar..:)

jeBateja berkata...

Erkkkk....25 jam ke...?.....pehhhh...lebih 1 jam ooooooo.....ahakz

dayah SnoW Heuka berkata...

sape dok perli2 tuh adehh.. =.= mmg bikin panas la kan huuu

CIK TOM berkata...

hehe..betul2 bkn on9 24jam kan..part time blogger pn dh ok..

*bkn myepi tp cik tom busy..hee =)

MulutPayau berkata...

Dik...akak ada 20 jam jer...hehehe...
Akak pun updte bila ada masa free jer..kadang2 bersngkang mata jugak...

alexayussida berkata...

kte ade 24jam je.sobs.same goes to me..belog hanya sekadar tempat luahan ras bila tangan rasa gatal nk menaip :)banyak lagi kewajipan lain yg perlu dibuat..huuu

farrah hayati berkata...

sy punye dunia pulak 48jm s'ari..haih =='

Cik tikah berkata...

dhsyat kalau bukak 25jam. pengsan. haha. cik tikah punya kedai on off je :P

Unknown berkata...

akak yang tak kerja ni pun kadang2 blog jatuh no 2..
kalau ada yang kata sombong takl dapat dah nak nolong..
dah cuba buat sehabis baik dah ni..:)

Akue Achik berkata...

wewiitt..achie,pedas oo ayat..hoho

indeed, it`s true..mnada kedai yg bka 25 jam,,so does a blogger..

kiwi berkata...

sy pon jrg2 nak blogging..x de rajin rjin sgt..ade mse rajin..ade mse x..lg pon keje byk lgi nk kena bwt juga.erkk

LynnAiza berkata...

salam.
thanks follow blog seposen saya.
btw,apesal blog ni comel sgt?simple but nice.like2. ;)

Azlan Strider berkata...

betul2..kalau nuffnang bleh bagi gaji aku sebulan macam sekarang bleh laa jadi blogger 24jam..hehehe

Regards,
-Strider-

kindergartenlibrary berkata...

always support u !
:)

terokai seni berkata...

assalamualaikum

jenguk kawan lama... moga sihat sokmo

Ujie Othman berkata...

ramai sgt peminat, tu pasal org cari..haha!

*kerjaya didulukan, blog sbg hobi.

kpah k-poh Sharifahnor berkata...

ada ke org blogging 24 jam??

Leeya Hezlin berkata...

agaknya dia tengok hari2 awak update kot..
maybe sebab tu dia tanya awakmacam tu..huhu..

tapi betul la kan..
bila ada masa atau ruang,baru la best nak update..
tapi kalau terkejar2,memang tak update la..

BENA berkata...

ade ker orang sindir2 anda ? lex laaa . blogging dgn hepi okeeeee ;)

E'in berkata...

eh betul.. kite bukak blog bile lepas waktu keje je.. huhu..

rozeeta rashid berkata...

ye lah. blog ni sampingan je. banyak lagi yang kita nak kena buat kan. =)

Rtp Farra Arisha berkata...

some people always standing for their right, and so do you! it's your privacy to do anything that you like to do! :)) keep working well!

Juliet_iRa~" berkata...

huhu..wahh pinjam extra 1 jam tu..:)

blogging bila ada ms..byk lgi y penting dr ni..

Tanpa Nama berkata...

tak perlu nak apdet setiap masa untuk puaskan hati orang lain.
:)

Afzainizam berkata...

yupppp masa mencemburui kita... aku pun sama kadang tak ada masa lahhh bukan sombong tapi.... masa gak terbatas lahhh

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip hadapi temprature naik kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger