Blog Lensa Kamera

Selasa, 6 Disember 2011

Aku Tak Suka Benda Alah Ni.

Assalamualaikum w.b.t . . . 

**iklan sebentar,lagu ini best.... LINK


kata blogger Insan Berlagak Tak Matang dia suka makan cendawan,
cendawan goreng mahupun sup cendawan,
asal nama makanan tu ada cendawan,
mesti dia gersang nak telan,
dia memang kaki cendawan kot..

Aku tak suka cendawan,
walaupun orang tu pandai masak macam mana pun,
aku tak kan makan,bagi aku cendawan bukan makananku,
bukan maksud aku bongkak,bukan juga aku pilih makanan,
aku asal dari kampung,tak reti nak pilih-pilih,
tapi yang pasti cendawan bukan aku inginkan..

Tapi pernah dengar tak orang tu,
dia kata tak reti makanan cendawan,
sumpah asal makan je terus muntah tak keruan,
asal nampak cendawan,tekak loya rasa nak pengsan,
tapi belakang orang dia Raja Cendawan,
kalau nampak orang macam tu,lempang sekali dua,
Sekian..

*begitu juga kalau ada yang kata tak makan budu,tapi kat belakang dia yang no 1..grrrrr


Kata Achie :Apa kes orang sebegitu??


Sila like jika suka entry ini...

34 komen dari budak comel^^:

Eyda Syahida berkata...

amboiiiii.... hahahaha :p

knape tak suke cendawan??

Cha berkata...

Cha pun tak suka makan cendawan!

:D

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

cover la konon tu ea..hehe..

p/s: lama xsggh,dhboard tgh ok,tu mai..byk bubh blog ni.. ^__^

Eyda Syahida berkata...

errrr... hahahahaha :p

tapi knape tak suke cendawan?? sedapp!!! ^^

msredcheesecake berkata...

Itu pun malu nak ngaku... Tak paham...

Miss Volvo berkata...

oi cendawan sedap la! smlm br je msk cendawan dgn taugeh! sok mlm lak nk msk cendawan dgn ayam n brokoli carrot fuhhh yummeh! :P

Kira Kekuri berkata...

hari tuh aku ada makan cendawan, ehh tapi aku rasa benda tuh kulat. ehh cendawan kali? napa aku bawa 1 plastik. sedap apa. kalau aku x lah memilih sangat, apa yg ada depan mata aku makan, kecuali yg haram tuh. hehehe

NanaAsha berkata...

Haha.. Saya pon tak suka.. Tak tau kenapa.. Huhu

reen berkata...

hai..

sy pulak menyinggah kat blog awak..hehe...

nice...

RinsyaRyc berkata...

untungla x mkan benda tu .. ai ngidam hari-2 >_<

Tahniah ke atas BE entri di bawah .. share boleh?!

miss UnGu berkata...

nape tak suke bende alah itu..sangat sedap oke..hihi..

tengs follow..i'm follow back ^^

Syieda™ berkata...

budu, belacan memang syieda xdapat makan. resdung.. tapi teringin nak cicah ngn mempelam...hrpppp..terliur... @_@

Afzainizam berkata...

aku pun tak suka cendawan tapi yang peliknya cendawan goreng aku makan pulak...

yang aku tertarik ngan cendawan ni adalah falsafah hidupnya

Ada batang mati adalah cendawan tumbuh.

Ertinya; Tidak kira di mana kita tinggal, di situ ada rezeki.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
claim insurans motorsikal langgar kereta

missSenget berkata...

cendawan sedap wooo..

rugi je depan2 kata tak tapi blkg raja bagai..


tu mnyeksa diri namanya..

ctk berkata...

ct suka makan budu..hehehe...cendawan kurang ckit...kalau potong2 sampai xnampk rupa cendawan...bru ct makan :D

deen azmee berkata...

hahaha.. lempang jer bro.. rugi wooo sapa yg tak suka mkn cendawan tu..

diana berkata...

akak dan maisara cukup suka cendawan.hari2 menu mesti ada cendawan..

tapi abg lan tak suka..
katanya tak boleh telan..
mungkin sebab bentuknye aneh

Ujie berkata...

mungkin org tu ingat mkn budu takde kelas..dia malu la..^_^

akak pun kurang suka cndawan..tp masih boleh mkn ikut cara msk.

*ksian achie susah nk tido ya..try baca buku yg mengantukkan @ berzikir smpai tertido!

nur anis berkata...

setiap orang ada yang dia tak suka..tapi saya suka cendawan..hihi

Atiqah Wadiah berkata...

hipokrito..

~ yus ~ berkata...

Tapi saya suka cendawan...:)

Iffah Afeefah berkata...

tak suka gak

Azlan Hasan berkata...

hehehe..aku pun tak makan cendawan...hehehe

Regards,
-Strider-

Mira Adzlia berkata...

huhu...tp shaye mengaku suke mkn budu, tmpoyak, cencaluk & seangkatan dgnnye tnpe rse segan... ^_^

Nida berkata...

cendawan celup tepung kan sedap.. tak pun sup cendawan.. nyum nyum..huhu

hamzah ian berkata...

aku suka cendawann.. sedap

nazirah berkata...

huhu ckp tak serupa bikin la ni huhu

❀ ERAH ❀ berkata...

http://www.lyssasecret.com/2011/11/tutorial-like-fanpage-sebelum-enter.html

tutorial yg awak tanya pasal fanpage tu...sya tengok kat sini....try la...

♥e'in♥ berkata...

cendawan sedap laa.. nak2 cendawan goreng.. yummy!

k.h.a.l.i.l.a berkata...

wahh.... baru makan cendawan tumis siang tadi. SEDAP!! ^_^

Nisa Greennnpanda berkata...

**lgu tue sy suke gak.. ^_^ hehe..**

sy suke cndawan, tp xreti masak, haha.. erghhh..xsuke aa budu, geli.. yup, lempang je org mcm tue, hehe..

Nisa Greennnpanda berkata...

achie..lupe nk tnye..
awk dlu study kat maktab p'guruan tue ke? awk kate dkat gile ngan UM..
(ceh..nyibuk je sy nie...)

khairul akmal bin azman berkata...

chill la bro..jangan marah2

nti cepat tua der

♛ dja sukhri berkata...

normal la kot ada menda yang tak dimakan. suka sup cendawan. hehe. tapi menda yang takleh nak telan ialah tempe. serius. dan setakat ni tak pernah lagi jadi RAJA TEMPE. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger