Blog Lensa Kamera

Jumaat, 2 Disember 2011

Jauh Perjalanan Bertambah Pengalaman

Assalamualaikum w.b.t . . . .

penat ku berbaloi,
walaupun keringatku ditagih tadi,
aku puas sama sekali,
walaupun terpaksa merentasi tol2 ke klang,
aku tempuh dengan sabar,
demi dia yang bernama Arnab Anggora..
kini aku tidak keseorangan lagi,
aku punya peneman diri,
hidupku tidak suram lagi,
aku bisa meluahkan apa yang ku rasai,
itupun kalau arnab ku biasa mendengari...heheeee


Penat dari kerja,singgah sekejap di 101 mall..
sempat layan cerita ombak rindu walaupun tak pernah baca novel itu,
aku layan dengan selera,walaupun mata terpaksa ku bulatkan kerana faktor keletihan,
letih memang letih,balik dari kerja pun wajib harungi kesesakan yang teruk..
itu yang paling aku kurang gemari dijalan raya,walaupun aku suka berlumba-lumba.
tapi yang pasti Ombak rindu tidak mengecewakan diri ku,aku beri 10 bintang untuk filem itu,
tahniah buat penerbit filem ini,tahniah buat barisan pelakon,
tidak lupa juga tahniah buat penulis asal novel ini..anda memang awesome!!
Ombak rindu,next entry nanti ku ulas lagi ya.yang pasti aku gembira kini bersama arnab yang comel2 ini,rasa gembira dihati,tak dapat untuk ku luahkan disini.
selamat malam semua,aku ingin berehat seketika..insyallah akan ku paparkan wajah sebenar arnab2 ku itu,tidak sempat rasanya untuk malam ini..yang pasti penat ke klang sampai tersesat jalan itu memberi kepuasaan yang sebenarnya buat diri ini...Sekian

*Layan dulu ya arnab yang ku pinjamkan dari pakcik gugel ni.hehee


Kata Achie :Sampai bila2 aku memang susah nak hafal jalan,nampak benar aku dah tua..grrr


Sila like jika suka entry ini

23 komen dari budak comel^^:

Ujie Othman berkata...

wah..dah ada 'anak angkat'..tercapai sudah hasrat nak bela arnab tu ya!

*beberapa hari ni mybe akan menyepi..ada knduri kawin adik ipar kat kg. tp akan cuba dtg blog achie..jenguk si arnab!

Ms Yunis berkata...

Sama la cha pun susah ingat jalan. kena ada 'co-pilot' kt sebelah kalau tak sesat ooooo..

ahak! ( gelak gedik )

Unknown berkata...

huhu..jalan jauh memg penat..tp nk ingt jalan memg susah...hoho...sempat tgk ombak rindu lg...

RinsyaRyc berkata...

ehehe .. ombak tu memang best . cuma rindu tu .. x best kot ..


Novel lebih best daripada filem dia kot sbb sudah nampak sedikit berbeza dri cite sebenar . Tapi still layan gak . Eh, penulis ombak rindu ada mention psl cite ni kat novel die yg satu lagi. Nma novel die tu bisik-2 gelora. belila. best . eheh

chEntA berkata...

selesai menonton jugak..bestkan..amboi smpi 10 bintang,full marks ni..apa pun nk tgu entry anda review psl movie ni..=)

qasehraihan berkata...

awk beli arnab??wow..
ombak rindu best ek??nk g gak a..hehe

Nisa Greennnpanda berkata...

Wa'alaikumussalam...

wah..awk dh tgk crite ombak rndu dh? Jealous nye sy!!!! huhu~... nk tgk gak.. "-_-

cik sakura berkata...

oppsss

Miss Butterfly berkata...

comel arnabb!! kat umah, salu ade 2 ekor yang masuk lam pagar. taktau arnab sape. tapi dedua comel. huhuhu

Sya berkata...

sye pun bela arnab! stu bnde sye x puas hti dgn si arnab ni sbb dia x brpe pndai main mcm kucing. klu dia trlepas, dia bukan mcm kucing patah balik ke rmh.. -.-"

Azlan Strider berkata...

aku pun tak baca novel ombak rindu tapi bile ko kata best smpai 10 bintang membuak-buak plak perasaan nak tengok..hehehe

Regards,
-Strider-

Sofya berkata...

selalu org laki ni bab jalan mmg cepat jer ingat... tapi tak jugak ekk

cik wanie Lovela (CWL) berkata...

betui2 aku sokong

Unknown berkata...

bui dh baca novel ni..mmg terbaeekk..movie belum tengok lagi..huhu

bui follow yer

rozeeta rashid berkata...

lain kali boleh bawak arnab tengok wayang. haha.

Tanpa Nama berkata...

wow ada arnab...@_@

syieda ingat arnab kamo td..upenye pakcik gugel yg punye..nti upload arnad kamo ye? mesti chumel.. ^_^

Unknown berkata...

dia gigit orang tak??

Miss Volvo berkata...

i nk sgt bela wabbit tp susah la uma xde taman nti cian wabbit kena kurung manjang hihi

Aretikz berkata...

Yezza.. i like Rabbit.. tapi aku bela arnab biasa cuma.. hehe..

Kira Kekuri berkata...

Ombak RIndu memang best ^.^
yupp buku dia banyak, sekarang da masuk 3 buku. tapi klo aku x best buku ke 2, ke 3 belum baca jd x tahu. , nnti belilah? x rugi melabur duit tuk novel tuh achie, mcm sy..keke

Afzainizam berkata...

aku rasa ianya sebagai terapi jiwa ni beb... ada jugak penceria kau di kala lara...

usaha berbaloiii tu.. jauh jauh dapat gak akhirnya

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
claim insurans motorsikal langgar kereta

ctk berkata...

nk pgg arnB kamuuuu..hehehe...ombak rindu best gak tp time tu ct nk teeeet sbb sjuk, sO, feel kurang...potong betul..huhu

missina berkata...

oohh arnab comel gakkan mcm kucing,,tp takut nak bela sbb ada org ckp hayat dia tk panjg,,dlm 6 tahun kot,,huhu,,takut nant bila dh syg dia mati lak,,huhuhu,,so sis bela kucing jer,,;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger