Blog Lensa Kamera

Selasa, 13 Disember 2011

Kau Musuh Seteru Aku.

Assalamualaikum w.b.t . . . 

*Sumber Google...

Kau musuh dalam diri aku,
apa yang kau kerjakan semua aku tak kenan,
apa yang kau lakukan bisa buat aku menjadi geram,
apa yang kau kotakan membuat aku rasa mendidih mata.
kerana kau bernama musuh seteru aku..

Kau musuh dalam diri aku,
kau kerjakan apa saja buruk saja dimata,
kau lakukan apa saja membuat aku tidur tak lena,
Kau kotakan apa saja buat aku naik menyampah,
kerana kau memang musuh yang nyata,
kau buat kebaikan aku katakan ia keburukan..

##Memang dasar si pelaku itu GILA !!!!
##Tak mustahil jika si musuh bisa menjadi kawan dan kawan sejati bisa menjadi musuh.
##Bila musuh membuat kebaikan pun masih kita nafikan..ada apa dengan hati nurani kita??

Kata Achie :Musuh tidak selamanya Musuh..Ada faham??heheee


Sila like jika suka entry ini. . . . . 

27 komen dari budak comel^^:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

diluar nmpk gila..dlm belum tentu kan..hikhik..

Ujie berkata...

seiring dgn masa, manusia mampu berubah.

hari ni dia musuh kita..esok2 dia boleh menjadi yg akrab dgn kita. begitu jua sebaliknya.

khalila berkata...

kadang2 dr musuh kita kenal kekurangan dan kelemahan kita. huhuu

Azlan Hasan berkata...

musuh ape nie bro??kalau musuh counter strike meh kita perang sesama..hehehe...

Regards,
-Strider-

Eyda Syahida berkata...

knape ni? jiwa kacau? papepun, setel prob lelok..

kadang2, orang yang kita benci tu akan salu ada untuk kita..

jangan benci, kelak akan jatuh suka.
jangan sayang, kelak akan jadi benci.

Miss Xyz berkata...

btul tu.. prnh ada pnglmn jgk psl musuh brtukar jdi kawan ;)

msredcheesecake berkata...

Kawan mungkin tak selamanya kawan....

say to easy=) berkata...

nie musuh dalam selimut ke nie?

RinsyaRyc berkata...

sbnarnya, musuh yg paling susah untuk kita, adalah diri sendiri...

nia ryani berkata...

musuh x slamanya musuh.. like2.. :)

Teenager Housemaid berkata...

nice entry.. kalau ade facebook like10x! hehe

jeBateja berkata...

errr....susah nak kata apa ni....bila musuh membuat kebaikkan...lelebih lagik kepada kita ni....ahakz

Nisa Greennnpanda berkata...

sape musuh awk tue? dri sndri ke? hehe.. >_<

Nisa Greennnpanda berkata...

owh ye.. dh nmpk dh widget G+ awk tue.. bgus la~..dh b'jaye wat.. hehe.. >_<

Wadi AR berkata...

jom musuh dgn gua si kilat busuk

KhaiRin berkata...

tp musuh yg plg nyata ialah nafsu...am i rite?

cik sakura berkata...

kadang2 musuh menjadi sahabat baik kemudian hari..

Prettywrite berkata...

kalau dah tak suka semua benda baik yang dibuat pun nampak buruk..hihihi..

nazirah berkata...

kadang2 kawan pun bole jadi musuh ;)

diana berkata...

siapa ??
akak ke???

cik ika berkata...

err..blur la..hehehhe...

# amboi nk cubit pipi ika lak erk..meh2..ika blasah dulu

Miss Volvo berkata...

npe pula musuh xselamanya musuh?

Kira Kekuri berkata...

fahammmm.. huhu

khairul akmal bin azman berkata...

de bakat wat cerpen mmber gua ni

qasehraihan berkata...

dah nature manusia kot gtu ek?hehe

c'axoera berkata...

bommm jer hahahah

Kira Kekuri berkata...

manada marah la dalings, haha, org memain jak tuh.. saja kasi sentap ( tahu da pakai ayat 'sentap') hehehe. tahu la ko pun memain gak. ^^ pnggil ja la apa2. Redo#

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger