Blog Lensa Kamera

Isnin, 12 Disember 2011

Amerika Syarikat Kaki Skodeng !!!

Assalamualaikum w.b.t. . . .

Amerika syarikat memang kaki skodeng,
Amerika syarikat muka tak tahu malu,
Amerika syarikat sekutu rapat rejim zionis,
Amerika syarikat cuba menjadi kuasa utama dunia,
Amerika syarikat pandai putar belit fakta,
Amerika syarikat suka menghukum mangsa,
Amerika syarikat memang perosak dunia..
kerana dibelakang Amerika syarikat pasti ada ISRAEL Laknatullah !!!!!!

****************************************

Amerika syarikat memang pengecut,takut bila kuasa besar dari kalangan negara islam 
bermaharajela.takut dengan kecaman kuasa nuklear negara iran,takut bila iran mula menentang mereka,Amerika Syarikat memang kaki skodeng,risau Negara Iran mula membuat senjata nuklear,mula menghantar pesawat untuk meninjau keadaan semasa negara Iran.. takut bila Iran cuba menyerang mereka dan Israel Laknatullah..Ternyata mereka memang pengecut..

**Sila baca artikel dibawah.....

TEHERAN, Iran - Kerajaan Iran menegaskan bahawa ia tidak akan memulangkan pesawat pengintip kawalan jauh Amerika Syarikat (AS) atau dron yang dirampas pasukan tenteranya, kata seorang pegawai kanan tentera Pengawal Revolusi Iran semalam.
Jeneral Hossein Salami dalam satu kenyataan yang disiar televisyen Iran menyatakan, pencerobohan ruang udara Iran oleh dron AS itu merupakan tindakan yang boleh mengancam keselamatan negara.
Dalam kenyataannya, Hossein memberi amaran tindak balas lebih serius akan diambil ke atas AS tanpa mengulas dengan lebih lanjut. READ MORE....

*Amerika Syarikat mula mengelabah...

Kata Achie :Kalau berani,serang je Iran.hahahaa dasar pengecut !!!!

Sila like jika suka entry ini. . . . .

18 komen dari budak comel^^:

Kira Kekuri berkata...

bab-bab amerika ni aku masih kurang faham oo. apa pun aku pasti yg amerika selalu anggap mereka tuh 'king'

Ujie berkata...

mmg kagum dgn keberanian Iran.
betul..AS dan kuasa2 besar lain rasa tergugat sebenarnya!

*baru je ada semangat nak update.

RinsyaRyc berkata...

Allah selamatkan Org Islam ..
InsyaAllah ~

NanaAsha berkata...

Bagus! Hehe! Rasakan kau amerika.. Hehe

jeBateja berkata...

he...he....dulu2 lagik Amerika di mmg suka ambil taw hal org....mmg perangai dia kot.....den rasa dunia ni sangat2 perlukan satu lagik negara KUASA besar....

Nisa Greennnpanda berkata...

US mmg la pengecut.. xsabo nk tgk US jtuh..hehehe.. >_<

btw, sy pun blogger br la..br 1 thn lbh..same la kite.. mane ade pro pun la.. ^_^

Cik tikah berkata...

erm.... bila lah amerika ni nk jadi baik. memang hampeh!

Liyana Zahim berkata...

Iran: Ahmadinejad.. Ailurveeeeeee! Tp ekceli amhadinejad tu bkn sebaik yg kte sngka.. Wallahualam.. Kalo amerika mmg btol2 jaat tp tak sume.. Ade yg anti america admin gak.. :)

cik ika berkata...

eee.jhtnye beliau..

p/s: aiyak,..awat lmbat sgt ckp nk ikut ika..kn ika p penang ta de geng pown aw..

Azlan Hasan berkata...

amerika...negara buatan british..nak tunjuk power tapi sebenarnya boneka britsh dan israel..hehehe

Regards,
-Strider-

diana berkata...

apa pasal la nak ngintip pulak ni>??
penakut la tu..eik??

adwafarahin berkata...

AS ape je xde..serba serbi die juara,tambah2 kekejaman tu la

JR berkata...

Tabik springgg kpd Iran yg sentiasa berani menentang kebinatangan Amerika. Sedih melihat masih banyak negara Islam (termasuk Malaysia) yg berada di bawah kelangkang Amerika...

Tajuk entri terbaru di blog JR: "Seram....Berita Maut Untuk Penggemar Jus Oren"

khairul akmal bin azman berkata...

u.s ni x habis2 kat propaganda tersendiri

klw da kafir
kafir gak kan

Wadi AR berkata...

tak penah pegi amerika encik

ciK LyndaWawa berkata...

america pemusnah alam..kan..

chemay berkata...

loserrr.
cisss
-.-

Leeya Hezlin berkata...

like..like..like..like..like..
>_<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger