Blog Lensa Kamera

Jumaat, 16 Disember 2011

Sayang Tolong Terima Aku Kembali

Assalamualaikum w.b.t. . . 


Sayang,tolong terima aku kembali..
aku maafkan dirimu,aku sedar kau salah haluan,
aku terima kau dengan seadanya.
walaupun kau punya cinta pada si dia,
aku tahu kita masih boleh bersama,
aku tahu rasa diri mu,aku tahu perasaan hatiku,
tolong terima aku kembali,aku merayu seikhlas hati,
aku sedar hidup tak bermakna tanpa dirimu
aku sedar itu,tanpa mu siapa aku..


***************************************


mengapa perlu menagih cinta,lebih lagi dengan kekasih hati yang tak cintakan kita.aku menulis bukan bermaksud aku dalam dilema,tapi aku musykil dengan masyarakaat kita.aku tersenyum melihat ramai berfikiran kolot sebegitu rupa..menjadikan diri hina hanya kerana seorang wanita/lelaki dengan merayu meminta belas kasihan walaupun tahu hubungan itu takkan kemana bila si dia punya pacar yang lain..


sedar diri der,tak perlu kau memberi cinta pada mereka yang tidak ikhlas menerima cinta mu .tak perlu kau menjadikan dia pasangan yang halal buatmu jika kau merasa dirimu tidak bahagia,percuma semua itu jika kau cuma bisa memaksa,dikhuatir disuatu hari dirimu sekali lagi ditinggalkan..ingat cinta takkan kemana jika pasangan mu itu bisa mencintai dua perasaan dalam satu masa..ingat itu sahabat..Sekian..


#sumber dari pakcik Gugel


kata Achie :Aku berkata pada apa yang aku rasa...



Sila like jika suka entry ini . . . . . 

23 komen dari budak comel^^:

Tanpa Nama berkata...

perempuan selalu kalah dengan emosi, hm,

Khai_Sol berkata...

betul2x-gaya upinipin.. Perkara ni happen apabila cinta manusia melebihi cinta tuhan yang Esa^^.. Redha je lah kan?huhu

Juliet_iRa~" berkata...

ehemm...susah juga bila kaum adam mengharap sgt pd si dia tu...:)

kalau betul kita sygkan seseorang tu, lepaskan dia pergi..kalau dia kembali kepada kita...tu bmakna dia mmg jodoh kita...kalau tak....carilah yang lebih baik drnya..

psss : eh..mn tau ira dok puchong?kat profile tu ek?huuu

syazrinakuya berkata...

sgt betul

Adrina berkata...

:) dtg sini

Ujie Othman berkata...

cintai insan yg mmg menyintai kita..pasti berbaloi rasa cinta itu!

betul..jgn diharap pd yg tak sudi.

JR berkata...

yang pergi biar pergi
kerana masih ada yang pasti sudi

Entri terbaru di blog JR: "Kesiannya Fasha Sandha....Easy Come, Easy Go??"

Kira Kekuri berkata...

sedih pulak aku baca, macam luahan hati ja ni? ada masalah tuh kan? chill
@merayu itu xpa, asal buat diri tenang, sudah.. =)
seb baik aku x pandai pujuk rayu cinta org, diam2 sudah. ^_^

jeBateja berkata...

Teringat plak pada lagu...Cinta tak perlu dipaksa....ahakz

Nida berkata...

Berikanlah cinta itu pada yang ikhlas menerima.. usahlah diharap pada insan yang tak punya hati...

p/s: mak uih puitis sungguh bahasaku.... :)

Nisa Greennnpanda berkata...

bdk comel dtg komen lg nie..

tp achie, kalo org tue t'lalu cntakn seseorg, mmg agak ssh la die nk lupekn je camtue, that's why ade je sesetgh org yg sggp mrayu2..

btw, leh je blnje awk akt kfc tue, or mane2 pun, haha.. eh, umo awk brape? lg mude dr sy ke?

Unknown berkata...

cer kedekut sikit cinta tu. asyik senang2 nak bagi ni payah

Miss Volvo berkata...

xnk maafkan ko hehe :P

Leeya Hezlin berkata...

ya..betul tu..
tak perlulah kita beri cinta tu pada orang yang tak ikhlas cintakan kita..

berikan cinta pada orang yang menyayangi kita daripada kita berikan cinta kepada orang yang kita sayang tapi dia tak sayang pada kita..

Admin berkata...

Berhenti berfikiran konservatif,
jalan ikut hati dalam tapisan minda :)


Latest Post:
1. Rasanya lebih baik kalau kau hilang tanpa aku sedar.
2. There's always a little.

محمد رازيق berkata...

menarik bro. tahniah. kena banyak belajar dengan hang ni.. ye, itu manusia skeang. berpacaran entah keman, pada hubungan yang ke mana..

khalila ishak berkata...

its true achie. kdg2 dsebabkan hal macm ni, asik fikir sgt pasal org yg x igt pasal kite, smpai x perasan org lain yg mmg dh ade depan mata.

Zehan Ilyana berkata...

yep..saya pun tak faham kenapa perlu merayu lagi?
i'm sooo not gonna do that if ade kat situasi macam tu...

Tea berkata...

cinta itu ikhlas diberi dari hati.. bukan pilihan.. utk diterima itu terpulanglah..

dear anies berkata...

kalau org x sudi wat pe merayu2..merayu kt Tuhan lg baik..

Unknown berkata...

ramai lagi yang ikhlas cinta nya...
aduhai...
mumgkin ini yang dikatakan cinta itu membutakan manusia..

ciK LyndaWawa berkata...

saya paling tak suka if pasangan menduakan kita..

Afzainizam berkata...

ahahh bila kita mengharap kan cinta di terima... boleh jadi gila bayang woooo.... betul lah cinta itu buta

Maaf lama tak singgah sini sebab saya cuti panjang
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip pilih sport rim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger