Blog Lensa Kamera

Jumaat, 31 Disember 2010

Tag:30 Minutes Survey^^

Salam suma blogger..apa cite dkt2 nak masuk tahun baru ni??dah ada azam yang baru??kalo tiada,ada2kan la ye..moga kita jadi orang lagi berguna..So tanpa buang masa,aku nak jawab dulu survey 30 minit,30 min lagi tu..ermmm dah la omputeh punya style,jenuh nak jawab ni..memandangkan aku org malaysia,so jwb dalam bahasa malaysia je la yee..ohh ye,kali ni aku ditag oleh cik kira kita,aku tak tahu napa dia tag aku.mgkn dia dendam dengan aku kot sampai tag soalan panjang gila ni,pepun aku cuba laa ye dan thank tuk cik kira kita,nak tahu sapa cik kira,klik kat Sini.dia ni baik gila,so rugi kalo tak kenal.jangan lupa yee terjah blog comel dia.orangnya pun comel gak^^ ok start dulu,kalau tak sampai sok tak siap2 lagi ni..hehee


My 30++ Minutes Survey

Instruction : Once you are tagged, answer all the questions honestly. No lying or cheating. With however long it took you to complete this, post as "My _ Minutes Survey" and tag 15 people..

Name : Nama Ic Mohd Nasir Bin Dullah,tapi panggila ku achie je la.hehe 

Brother(s) : 2 abang,6 kakak dan 1 adik..Ramai kan..hehee

Eye colour : Hitam laaa.tak kan warna biru plak^^

Shoe size : tak pasti,8 kot..hehe

Hair : rambut hitam laa..

Piercings :Binatang apa ni??ermmm

Height : 170 cm jaa.hehee

What are you wearing right now : baju laaa

Where do you live : Kampung,tapi skg ni bukan di kampung.hehe

Favourite number :suma pun cun,tapi minat no 20 dan no 3..hehe

Favourite drink :yang penting berais,tapi seka
rang dah kurang.hehe
 
Favourite month :mestilah bulan tiga,hehee

Favourite breakfast : Tak suka sangat sarapan pagi,kalo srpan takut                                               muntah..hehe

-Have you ever- 


Broken a bone :tak pernah lagi,dan tak naklah patah2.hehe

Been in a police car :tak pernah laaa..

Fallen for a guy/girl in a short period of time :Pernah..tapi dulu kala.hehee
 
Swam in the ocean : sekali je,tu pun dah lama..hehe kalo swimmg pool selalu

Broken someone's heart :Pernah..coz aku memang jahat...

Cried when someone died : yala,tak kan nak ketawa pulak..aikkkk soalan ni

Saved e-mails :yup

Been cheated on : angguk2 je la..heheee


-What-

Your room look like : kemas..kdg2 kotor gak.hehe

What is right beside you : bantal

What is the last thing you ate :Nasi Ayam kat tempat keja.


-Ever Had- 


Chicken pox :Tak pernah lagi,dan tak mahu..

Sore throat : jarang2 laaa,kalo teriak kuat2 baru kot..hehe
 
Stitches : yup,kat lutut coz terpotong ngan parang time aku tengok api.aku                     fobia dengan api...hehee 

Broken nose :Tak pernah..
 

-Do You-
 

Believe in love at first sight :mungkin ya,mungkin tidak...ermmmm

Like picnics? :suka3..kat tepi laut best,tak pun kat pulau..yahoooo


-Who-
 

Who did you last yell at? : manager aku..hehe kes gaduh la ni,tak puas hati

Who was the last person you danced with? :tak ingat laa,lagipun tak suka..

Who last made you smile? :kawan,time menang main bowling semalam..hehe


-Final Questions-

What are you listening to right now? : bunyi sound lagu.hehe

What did you do today? :baru balik keja ni,penat wehhhh..

Are you the oldest? :aku anak kedua bongsu laaa..

Indoors or outdoors? : indoor laaa..

-Today did you-

Talk to someone you like? : tedaa..
 
Sing? :yup,time keja coz bosan kerja petang hari ni..hehee

Talk to an ex? :teda laaa

Miss someone ? :aku rndu family aku jak skg ni coz lama tak balik,tadi baru beli                         tiket balik kampung...yahooooo  

Eat? :dah,tapi nak makan jap lagi..hehee cpat lapar org gastrik ni..

-Last person who-

 You talked to on the phone? :bapa aku,dia yang rajin kol.hehe


 Made you cry? : ntahla,lupa suda


Went to the movies with? : kawan aku,tngok cita janin..hehe 

 You went to the mall with? :of coz kawan aku,kami ni muka IOI mall,hehe


 Who cheered you up? :keluarga aku laaaa..

-Have you-

Been to Mexico? :Tak nak pegi sana pun..

Been to USA? :belum,insyaallah kalo ada rezeki...heehee


-Random-


Have a crush on someone? :ermmm..entah laaa

What books are you reading right now? :sekarang ni tak bca buku pun..

Best feeling in the world :time happy2 laaa.

Future kids name? :Ntah,tak fikir nak kawin lagi ni..so takde laa nama tu. 


Do you sleep with a stuffed animal? :tak pernah

What's under your bed? :beg besar

Favourite sport(s) :Pingpong,Game,Bola tampar..banyak laaa.hehe

Favourite place :aku nak katil jaaa,nak tidur2...heheee

Who do you really hate? :manager aku,dia tak adil..tapi kadang2 cian juga aku                                     tengok dia.. 

Do you have a job? :sekarang dah kerja la ni,dulu pun pena keja..

What time is it now? :09.05pm

15 kawan2 yang kena jwb tag nie:

Banyaknya,ok aku tag,tapi kalo dorg tak buat,..jangan salahkan aku yeee.hehe 

  1. B.A 
  2. Cik Tom 
  3. Pendekar berkuda 
  4. Mummy 
  5. Zaer 
  6. FH 
  7. Ikeen 
  8. Cik Shinju Lala 
  9.  Fiqah
  10. Arc 
Kata Achie :kat sini aku tag 10 jak,tak larat wehh..aku tag ada gak otai2 blogger kat sni,so tak tahu lah dorang buat or tak..hehee tunggu dan lihat je la..heheee sekian^^ 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger