Blog Lensa Kamera

Isnin, 20 Disember 2010

Biarkan aku merindu..



siapa sini pemnat novel??angkat kaki, heehe dah pena baca novel biarkan aku merindu nii??kalo belum,aku nak srankan bca la yeee,khas tuk yg jiwang2 karat mcm aku ni,hehee besh cite ni,.kalo dah pena baca tu,mean dia memang expert la bab2 novel ni,so leh la nak pinjam hehe ok la,aku nak sertakn kat sni sinopsis dia,spa yg minat tu buleh la kalo nak pinjam  beli skg..hahaa

*Biarkan Aku Merindu...
Namanya Puteri Anntasya,tetapi hidupnya tidak seindah seorang puteri..hanya tujuh tahun dia ditatang seindah seorang puteri,.ketika itu,dunianya terasa begitu indah.Namun,akhirnya dia dicampak ke istana rindu yang membuatkan dia terasing sendiri...merindu seorang lelaki yg begitu tegar melukai..

Rindu itu mendidik hatinya ,menjadi dingin dan beku. Rindu itu juga yg mengajar hatinya untuk tdk percaya pda cinta..Baginya,lelaki itu dijadikan bagai software yang sama,tidak setia dan tiada yang suci cintanya.

 ketika tangkai hatinya disapa dgn rasa cinta,dia nanar sendiri.. Antara mahu menerima cinta dan menikmatinya dgn sepenuh jiwa atau terus menjadi penghuni diistana rindu yang semakin hari semaki usang..

*Apa mcm,berminat??kalo dah minat,apalagi??ta kan itu pun nak aku ckp lagi,..hehe p la beli,jgn asik nak pinjam jee.haha

kata achie:bz baca novel smpi mls nak update blog..heeeehee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger