Blog Lensa Kamera

Ahad, 5 Disember 2010

Ada Aku Kisah...

kecian budak2 sekarang ni,.rasa diri dorang ja btul kan...adui,kalau ada ramai lagi diluar camni gaya dorang...alamat habislah dunia ni,menyindir tidak bertempat..aku ni memang tak guna,tapi napa koo pun ikut macam aku..so rasanya kita ni sama ja la kan^^ aduiii,ciannya,kalau tak nak baca blog yang buruk ni pun nda apa, tidak juga aku mati tauu..tapi jangan tinggalkan komen yang menyakiti hati...bukan semua suka apa yan kita buat,kalau aku tak guna otak pun apa kau nak kisah..tolonglah,malas dah nak bertolak ansur,macam dia tu betul jaa,kita ni selalu salah..Habis yang kau asyik nak kutuk orang tu,baguslah tuuu...kalau nak remove aku terus pun,aku tak kisah juga....tapi jangan suka sakitkan hati orang lain,,nak menjaja cerita pasal aku,cermin dulu diri sendiri...yang seorang lagi tu,tak nampak ka tiket tu ada tiga, diulang sekali lagi,tiket tu ada TIGA.....gunalah mata dengan sebaiknya,dah aku keluar dengan kawan aku....faham sangatlah kamu ni baik sangat,bukan macam aku niiii.

Kata Achie :macam ni pun ada juga kaaa^^ aduiiii~ Nak remove,remove jaaak..aku tak mati juga kalau ada orang macam kamu niii^^ ciann lorrrr

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger