Blog Lensa Kamera

Ahad, 26 Disember 2010

Aku Blogger Baru^^

Aku masuk kat dunia blog ni,baru je pun..pepatah setahun jagung tu pun kurang tepat buat diri aku kerna aku disini tak smpai beberapa bulan pun..so pendek kata aku perlukn bntuan korang kat luar sna tu,tak kiralh yang baru or dah otai2 tu.. bantulah aku agar aku kesini membawa kebaikn bukan kburukan semata2..

sambutlah tgn ku agar aku tak rebah dan pimpinlah aku dngn caramu..itu yg aku harapkn bukan kejian or makian yg lebih..atau perlukah disetiap bantuan dari kamu mesti diselitkan dengan sindiran ataupun makian..andai kata kamu ditempat aku,adakah kamu inginkan layan sebegitu rupa??tepuk dada,tanyakah diri masing2..kita semua ni sama sahaja,tiada yg tinggi mahupun yang rendah...  
 semua ada kelebihan dan kekurangan msing2,.dan kita sling lengkap melengkapi antara satu sama lain,tiada slhnya menegur kesalhan org lain demi kebaikan tapi tegurlah dengan cara yang berhemah..bukan dngn cara membabi buta,kenali diri masing2 sbelum kenali orang lain..itu lagi baik,.Moga kita suma mendpt manfaat didalam dunia maya ini.sekiaaan

Via Sms :Harap maaf,entry kali ini cuma igauan penulis disiang hari..hahaaa

  *sebut psl jagung,teringin nak mkn plak...heheee

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger