Blog Lensa Kamera

Rabu, 29 Disember 2010

Malu Betul : Kenangan 2010

* Klik kat gambar atas ini yeee^^

Aku nak join segmen Pendekarberkuda pulak kali ni,.beliau tak ckp pun kalo join ni kena folow beliau,tapi memandangkan dia ni sifu aku.hehe sejak bila dia terima aku ni jadi sifu dia pun aku tak tahu,hehee dia memang baik punya,kalo nak follow dia,klik kat Sini tahu,beliau ni memang sporting,rugi kalo tak follow beliau..heheee ok,cukup2lah aku nak melalut kat sini...

Aku nak ceritakan pasal apa ea??errmm,oklah beliau mnta aku ceritakan pasal kenangan untuk 2010 tapi memandangkn aku macam tak ingat,soo aku nak ceritakan kejadian 2008 kalau tak silap,maaflah ye pendekar..aku tak tahu nak cerita apa,so cerita 2008 pun ko layan je la k...hehee jangan marah2 pendekar..kekee

 ok,cerita dia macam ni..masa 2008 tu kan,aku still belajar lagi laaa..aku ni jarang sangat balik kampung,bukan apa kadang2 tu cuti sem tak banyak coz tahu2lah kan kos medic memang cuti sem tak banyak,banyak buat praktikal jee..so tima aku balik tu,abang aku ada beli kereta hilux la,aku balik pun dia jemput kat airport..nak tahu kat negeri aku,kete2 honda,toyota ni dorang tak main,kebanyakan orang beli keta macam ford ranger,hilux,triton macam tu..coz kalo jalan rosak pun,dorang bantai je..kalo naik honda,korang rasa lepas tak kalo jalan teruk??hehe

dipendekkan cerita,satu hari tu abang aku ajak pegi solat jumaat,.aku pun kiranya nak naik motor je,rindu nak merempit..hehe tapi abang aku kata takpe,naik keta dia je.so aku ikut je laaa.sampai kata sana,abang aku parking tepi jalan je coz parking dah penuh tepi masjid tu,so kena jalan kaki laa jawapnya...dah siap solat,aku pun balik smbil cari2 abang aku kat mana,tapi tak jumpa..soo aku pergi laa dekat kete,mungkin abang aku dah tunggu kat kete laa tu kot dalam hati aku..so aku pun takut abang aku tertunggu,aku lari sekuat hati semacam usian bolt,korang jangan jeles plak k..hehe lari punya lari,akhirnya smpai juga kat keta abang aku yang dah siap start enjin tu.aku pun takut abang aku nak tinggalkan aku terus buka pintu...aku duduk je terus kata jom jalan kat abang aku,tak pandang muka dia pun,bukan apa penat lari 100 meter..kan aku usain blot...hehee nak tahu abang aku kata apa??dia kata "adik,adik salah kereta laa", aku pandang aku abang aku ,aku tengok muka dia lain macam je.. last2 aku baru sedar,aku naik salah kete..aduii malunya,rupa2nya kete abang aku kat depan keta orang ni..aku minta maaf kat orang tu dan terus blah dengan 1001 perasaan...abang aku yang perhati aku melalui side mirror tu sibuk bantai2 gelak.... abang aku kata la,lain kali hafal plat no tu,ni tidak main bantai je nak masuk keta orang..aku time tu cuma mampu terdiam,coz memang salah aku pun..hehee sekiaan^^

  
*bangga sekejap.hehee 

Thank ye pendekar,coz siap bagi jemputan khas lagi tuu..hehe maaf coz penulis aku memang teruk,dulu spm dapat 9G^^ tu pasal aku macam ni,hehee so aku nak tag 5 boleh kan??plzzzz,hehe dgn muka tak bersalah,aku nak tag budak2 ni ok,kalo dah kena tag tu,plzzz silalah  ikut dan hebah2kan..hehee coz korang mungkin berpeluang mendapat review blog dan hadiah misteri dari encik pendekar^^
 aku tag 5 org kat bawah ni: 

kata Achie:dah baca tu tak reti2 nak ikut segmen ni ke??hehee jgn marah^^ 







0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger