Blog Lensa Kamera

Khamis, 9 Disember 2010

Aku Tak Bodoh..

Petang tadi baru je lepas balik dari tengok movie nii...memang best siot,gerenti aku bagi 5 Star lorr.. Rugi kalau korang tak tengok,so pergilah tengok dulu...Kalau bukan kita,siapa lagi nak support filem kita,Layan dulu baru tahu nak komen macam mana ok..Memang penat baru balik keja,tapi lepas tengok, penat pun hilang dibuatnya.. Tak Rugilah kawan2 aku ajak,tapi aku tahu mesti ada cakap yang bukan2 pula pasal ni...lantak orang nak cakap apa kan,lain orang lain cara dia kannn^^ Kalau orang lain buat something yang buat orang menyampah nak baca,tu hak dia nak post..Macam tu juga dengan aku,kalau ta suka nak baca,jangan access ke blog buruk ni,senang cerita kan..sebab yang pasti bukan semua orang suka apa yang kita buatkan??abaikanlah,layan dulu niii...



Kata Achie :Siapalah juga aku ni kan??^^

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger