Blog Lensa Kamera

Rabu, 22 Disember 2010

Ole-Ole Dari China^^

Malam ni,penat ckit coz keja ptg hari ni...ingat mlm ni mls laa nak update,tapi kalo ikut penyakit M ni,rasanya makin bersawang laa pondok buruk ni kan..so wajib update juga laa..hehee tadi time nak pegi keja,bgun lambat coz smlam tdo lewat..time nak punch,tepat2 jam 10.30..kalo lambat satu minit pun,dah kira lewat juga kan??hehee nasib baik,dah azam ta nak lewat pegi kerja lagi,ti berasap gak telinga ni kena ceramah free..

tapi,yang best keja hari ni coz dpt ole2 special dari china..hehee ada patient bagi,dia ni mmg selalu p oversea coz dia selalu jadi wakil malaysia dalam sukan paralimpik,dia amik acara lembing Ooo.kalo tgk tgn dia jee,dah macam batista dahh..hehe dulu pena dpt gak ole2 dari dia,time tu dia ikut kejohanan kat india,dpt patung kelip2 tapi dah hilang time pndah uma ari tu..hehee

 *Apamcm,ensem tak?

Nama dia Faridul,dia ni cian sngt2 coz dah lama tak leh jln lepas aksiden time muda2 dulu..tapi dia ni mmg tabah,baik lagi tu..alhamdulillah,dia dah lama kwin.. bertuah gak dia ni,dpt istri yg syg sngt kat dia..walaupun isteri dia ni keja,tapi slalu gak dtg teman dia time dialysis..memang respek laa ngan dorng ni.coz wlaupun dah lama kwin tapi romantik tu mengalahkan org yg belum kawin..hehe

Dia ni mmg handal bab sukan lontar lembing ni,thn ni je bnyk kali dia p oversea smpi berminggu2..nsib baik government ni baik hati sponsor dia buat dialysis kat oversea.almaklum laa,kalo nak cuci kat luar sna mesti mahal gilee.. bila aku tnya dia,dia dpt no bapa baru2  ni time dia p china tu,dia ckp no 4 jee... dia mcm sdih je,tapi aku tnya no 4 dari brape peserta,.dia kata dari 20... 20 tu, kalo aku bangga gile siot,coz sekurang2nya dia dah mengharumkan nma negara wlaupun dia mcm tu..aku ni nak mengharumkan diri aku belum tahu lagi bila ni..heheee 

*taraaa...ni antara bape ntah dia bgi,..walaupn skdar key chain tapi aku syukur n hepi coz speacial dari china..hehee

 *dan aku pilih ni,ntah napa..mgkn aku minat otramen kot.hahaaa

Kata achie :korang bila nak bagi aku ole2...hehee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger