Blog Lensa Kamera

Selasa, 14 Disember 2010

Siapa lagi ego??



Malam ni,sempat jga masak walaupun tadi petang tidur lepas balik dari keja... ingat malas da nak masak,tapi mengngtkan betapa mls nak mnum ubat kalo gastrik dtg bertubi-tubi..Tak pasal2,diri juga yg naya kan??so jgn tiru aku yaa, gstrik dtg psl pemaknan tak teratur la ni,sejak dari skola men lagi..Selalu mkn maggi ja mungkin,..hrp2 lah gastrik ni majuk n pergi jauh2 laaa.sejauh yg mungkn..hahaha

Nmun,bkn itu yg aku nak ckp ngan korang,Tadi pas makan rehat2 la sekejap... tiba2 terfikir pasal benda ni..mybe bnda ni mgkn sentiasa ada di khdpn seharian kita..jdi,aku nak tanya pendapat korang la kan,.so harap jwpn yang membina, bukan nak tembak menembak antra satu ngan yg lain...coz kita ni semua sama je la kann...

Persoalan yg aku nak timbulkan kat sini,Antara perempuan ngan lelaki?? siapa yg lagi EGO??  soalan yg agak ringkas tapi ssh nak terangkn jwpannya kerna berbeza pendapt antra satu dan lain..Bagi akulah kan,berdasarkn penglman aku selama 22 thn di dunia ini(uissseehh) ,rasanya wanita lagi ego kot, hahaha jgn mara wanita diluar sna,sekadar pendapat aku berdasarkan pemerhatian disekiling ini...ssh nak 
ckp ngan wanita ni kadang2,ya la hrp usul mereka ja nak diterima,pendapat kita ditolak mentah2 ke tepi..tak slahkan kalo dengar dulu dan baru fkir betul atau tidak..tapi jgn slh fhm ok,bukan nak kutuk wanita kat sni..coz bukan semua wnita mcm tu,dan bukan semua lelaki tak ego..kdg2 ada lelaki lagi ego dari perempuan... aku ego kee?ssh nak nilai diri ni,hnya org tertentu leh nilai kot..hahaha soo hrp kakak2 aku tak bca entry ni,kalo bca abis la aku kena ganyang.. haha so kalo sudi,lontarkan pendapat anda semua ok..tapi pndpt yg membina tuk kebaikan kita semua...Mat malam^^

Kata achie : semua org ada ego kot,mungkin^^ hehee 




 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger