Blog Lensa Kamera

Isnin, 27 Disember 2010

Indonesia AnTi Malaysia??

Aku suka lagu indon,coz lagu dorng best..sound pun sdp je dgr,tapi tak mksud lagu melayu aku tak dgr..sume lagu aku layan la weh,even lagu hindi kalo bagus pun tak kan tak leh dgr..hehee asalkn leh masuk ngan jiwa aku..tapi kali ni,aku bukan nak ckp pasal lagu2 ni...cuma skg ni,aku rasa dah lain macam ja ni.. ntah la,skg ni dari perkembangan yg aku tgk kat tenet ni,mcm2 bnda kau tgk pasal org indonesia tak puas hati ngan malaysia..ni bukan nak pasal bola ok,mgkn org dah muak pasal tu kan..yang pasti malaysia menang,hehee 3-0 weh,so jgn jadikan alasan laser tu k,haha 

ok,lupakan pasal laser tu coz rabu ni baru tahu kan...tgk sapa yg buleh genggam piala suzuki tu,so tggu je la ok..berbalik pda isu tadi tu,aku tengok sekarang ni indonesia dah makin melampau lah..sory la kalau ada yang yang marah,tapi ni kenyataannya..indonesia dah panas hati dengan malaysia sejak isu2 seperti kes orang gaji diseksa dan ada yang dibunuh oleh majikan dari malaysia dan pasal malaysia dikatakan meniru budaya dorang lah pasal tarian pendet, pasal ramai pekerja ditindas oleh majikan..,macam2 lagi la,korang mesti tahu kan..

dorang siap  maki hamun kat fb,you tube,twitter dan mcm2 lagi la.tapi bagi aku laa kan,bnda mcm ni buleh dibawa berbincang..silap2 buleh perang besar dibuatnya,tapi yang pasti dorang ni terlalu ego,suka buat kerja melulu buta..bawa2 bertaubat,kita ni negara berjiran..dah lama tnggal serumpun,takkan nak bermusuh2an pulak kan..harap2 hubungan kedua ngara ni dpt dipulihkan dgn segera sebelum bncana dmi bncana kita rasai..


sumber mr google 


  

Kata Achie:fanatiknya dorang smpai bakar bndera malaysia..shittttt 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger