Blog Lensa Kamera

Selasa, 21 Disember 2010

Lapar^^

*sapa nak ayam,angkat kaki* 

lapar laa,bngun dari tidur tadi tba2 ingat mknan je ni..hehe spa nak blnja aku mkn ni???blik keja mls nak msk,nak rehat je smbil layan tenet ni..haha skg pdn muka sbuk cari mknan,spa yang dkt2 ngan aku tu,sila2 jemput yee aku ni dtg ke rumah korang, ada sate ke,nasi ayam pun cun jga ..hahaa lapar tahap dewa ni,jgn je gastrik kuar sda laaa.hehee soo aku nak cari mknan dulu kat luar,nsb baik ada pasar mlm hari ni,tak pyh nak masak2 lagi kan...beli,bawa balik dan terus makan.senang kan??haha jgn tiru org mls mcm aku ni,heheee ok,nak kuar beli mknan dulu. byee semuaa..slmt menjmu selera^^

Kata achie :apa2 hal pun,perut kena jaga kan..heheee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger