Blog Lensa Kamera

Khamis, 30 Disember 2010

Ampang SuperBowl Puchong,Aku Datang^^

Lepas dah training dua kali minggu lepas,hari ni aku masih belum bersedih nak join bowling tournament kat AmpangSuperbowl Puchong..Mati akal dibuatnya bila otak aku ini asyik fikir kalah je ni,macamna nak menang kalau sampai 10 team nak main tu..dah laa team aku ni suma tak pandai main terutamanya aku.... aduii,jahat betul tempat keja aku ni buka sampai 10 team ni,alamat awal2 lagi lingkup balik rumah laa ni..siapa yang ada kat area puchong tu,mai la tengok bowling malam ni,Manatau semngat aku membara dengan kehadiran rakan2 blogger sume,hahaa mengarut je kan??kalau tak pandai tu,supporter ramai pun kalah juga kan..lantak laa,malas nak fikir.yan penting semangat nak main tu ada macam harimau malaya,kalah menang adat perlawanan.kalau suma nak menang,siapa lagi nak kalah kalau bukan team aku..hehee jangan lupa support WooferSTorm Crews malam ini,.yahooooo jom layan gambar time training ari tu..hehee sory,gambar aku cuma dari belakang jee..kalo korang nampak depan2,takut ada yang pengsan pulak...hahaaaa laayaannnnn^^

*Ni dia port kami yang baru nak merangkak ni..heheeee

*Memang murah,rugi tak main..hehee

*Ramai gak main kat sini,pakcik2 pun boleh layan..heheee

*Tak sabar daa kawan aku ni tunjuk keunggulan dia tu^^

*Ni dia pemain berbisa team kami,kalo malaysia ada safee sali,kami ada dia^^ heheee

*Nama aku memang laku,hehee siap ada brand sendiri lagi tu..kelas gitu2,hee

*Rasanya boleh tak nak score kalo macam tu??aduiiii

*termenung fikir masa depan ni.heheee


Dan,Inilah hasilnya yg sungguh mengecewakan..ermm

*Game pertama aku kalah,ni result game kedua^^

*Game ketiga

*Ni last game,penat tau..aduiii
 
Kata Achie :Siapa sudi nak ajar aku??janganlah segan silu yee^^

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger