Blog Lensa Kamera

Jumaat, 17 Disember 2010

Saya Nak Join Segmen Review dari Cik Tom



Time bW kat  puterizyan yg berlatarka pink kaler tu,jumpa segmen Cik Tom  ,so dpt tau laa dia dah  segmen nii..so dgn senang hati sy nak join jaga wlaupun cik tom tak sudi n tak knl aku^^ heheee

Rokok Elektronik -Bahayakan Kesihatan- 
walaupun aku baru je tahu blog cik tom ni,almaklum la aku bdk baru bljar.. msi baru dlm blog ni,tapi aku smpt bca la entry dia sblum ni mna yg smpt..tpi aku tertarik ngan entry ni coz aku pun pena buat entry pasal rokok ni..aku tak merokok dan tak suka org mrokok dpn aku(dlu mrokok tpi da taubat) bgus jujur kan?? heeheee aku hrp pas ni akan ada entry susulan pasal rokok ni,kempen besar2an "tak nak merokok" pun ok apa..hehe dah malalut ni dipagi hari..so secara rasminya aku da join wlupun aku tak tahu aku pserta ke berapa coz kata cik tom cuma 30 penyertaan saja yg layak..yg lebihnya tu,dia buang kat tepi longkang jeee...hahaa spa rasa nak join,sila klik SINI  dan wajib follow cik tom....cik tom tak kata,tapi aku kata..ulang sekali lagi,AKU YG K.A.T.A...hahaa 

*Kata achie: rasanya aku peserta yg ke 30 tu kot^^ hahaaa 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger