Blog Lensa Kamera

Sabtu, 25 Disember 2010

Bila Isteri Tak Pandai Masak??

 *kan senang kalo masak kat game,hehe tutup mata gna mouse je^^

Terkejut aku dengar bila ada kwn aku ckp psl ada kes seorng isteri tak pndai msk dan tak pena msak sjk dia kwin??abis tu,bila aku tnya spa yg msk,dia ckp maid dari indon dialah yg msk,aduiii parah sngguh kes2 macam ni..ada ke isteri yg tak pndai masak??cian sang suami tu,pksa makan makanan dari buatan maid dia, kalo dia tersiok plak ngan maid tu,aku tak heran la coz tdk mustahil bnda mcm ni boleh berlaku..jgn nak baling aku dgn  botol whai insan bergelar wanita, bkn niat aku pun nak rndah2kan korang ok,coz aku tahu bukan suma mcm tu..hehee

Tapi rasanya sbgai seorg anak gdai lagi,ptutnya dah diasuh masuk kat dapur tu..buat bnda apa yg tak patut kan??dari pda buat bnda bukan2..seorg wnita yg berkerjaya pun,mesti msuk dapur gak kan masak untuk suami dia...jgnlah plak biarkan suami asik mkan mkanan buatan org lain..Andai kata laa maid tu lari ke, tkde duit nak upah maid,apa lah nak makan??jgn kata pling kurang msak maggi pun tak tahu,malu nti kat bdk2..bdk2 pun tahu msak nasi,apatah lagi kalo setakat maggi..fikirkanlah^^

Kata Achie :Aku pun tak pndai masak,pndai mkn je la^^ 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger