Blog Lensa Kamera

Sabtu, 18 Disember 2010

Aku Rindu Dia^^

-lihatlah prsan ku ni- 

*Rindu sngt daa kat dia,daa lama tak jumpa..ntah la,bila bule jumpa lagi..laut china selatan ni yg telah memisahkan kita syg...harap kau kat cna happy ja ngan pasangan baru mu,walaupun jodoh kita da teda,aku doakan ko bhgia dengan si dia..aku tahu kau syg pada ku,lebih2 lgi bila da hmpir 2 tahun kita bersama..

kita berpisah bukan kehendak kita tapi kehendak org ketiga yg tak ingin kita bersama,..aku tau kau pun mesti rndu kat aku kan??Aku ingat lagi,kau bnyak bersama ku mencipta pengalamn yg tidak akan ku lupakan syg.. tahu ka kau tu?? kau masi ingat,bila ko jatuh,secara automtik aku pun terjatuh..lihat,betapa agungnya cinta kita tu..kta penuh dgn keserasian,itu aku pasti..

Dan paling aku ingat dan selalu tergelak bila memikirkannya semula bila kita berdua melanggar lembu ketika hujan lebat ketika tu,.walaupun aku marah kat lembu tu sebab buat ko dan aku terjatuh,tapi ko diam je tnpa sebarang bicara. kau penuh dgn sopan santun..mcm mna aku memaksa pun tuk pergi kemana2 tak kira siang atau mlm,kau sudi menemani kuu..aku nak ckp satu benda jeee..aku syg dann cinta kau,harap kau bhagia dngan si dia walaupun aku tahu si dia yg memilihmu adalah abng ku sendri.biar aku mengubati luka ku ni,aku akan mencari pengantimu..insyaallah,doakan aku melupaknmu...


B
B
B
B
Y
Y
Y
Y
Y
Y
E
E
E
E
E

*Aku syg kau WRH 3642*hehee take care ok^^ 


Kata Achie : Tak dapat nak merempit lagi^^
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger