Blog Lensa Kamera

Jumaat, 31 Disember 2010

Jom Kenal Cik Cira^^

Sapa kenal aku??angkat tangan plzzz,heheee takde yang angkat ea?nmpak sngat aku ni orang tak kenal,sorg pun tak kenal aku...heheee memang la orang tak kenal coz aku ni baru lagi kat sini,orng tak kenal lagi aku ni macam mana... kalau nak kenal,mai datang cini puchong..setakat set combo KFC tu,aku boleh belanja la.yang pasti korang bayar..hehee boleh??

oklah,aku saja buat entry kali ni tuk cik cira kita ni,dia pun baru lagi kat sini.. mcm aku lama sangat kan??hehe walaupun aku masih baru,tak nak promote diri sndri..buat malu je kan,hehe ermmmm sapa kat sini kenal cik cira??kenal tak??kalo kenal bgusla kan..tapi kalo tak kenal tu,cepat2 lah kenal dia ok...walaupun aku tak kenal dia,tapi dia memang baik lorrr..selalu komen kat pondok buruk aku ni,laipun korang ada kebaikan kalo kenal dia..nak tahu tak dia tu anak tauke restoran nasi ayam gemas,kalo tak percaya sila klik Sini ..percaya kan?kalo tak percaya juga,korang mesti percaya..kalo tak ni yang buat aku naik angin ni...hehee kalau korang bodek dia skit,mesti bole makan nasi ayam free kan?? so aku malas dah nak banyak cakap ni,sok pagi nak kena kerja lagi ni..aku bukan anak tauke juz tunggu duit masuk,kalo tak kerja alamat makan asap je ni..makan asap pun,asap kilang kat puchong ni.. so jangan lupa singgah dan gentleman la ckit follow terus dia ok..heeehe sekian^^mari membangun bersama didalam dunia maya ini^^

 *Nak terjah cik cira,juz klik kat atas ni ok^^

Kata Achie:cik cira kena belanja nasi ayam la lepas ni,nak double ok..heeehee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger