Blog Lensa Kamera

Khamis, 16 Disember 2010

Dapat Header freee bebbb^^

Siapa dia ni??aku tak knl pun,time aku follow dia,aku tertarik ngan 1 artikel psl dia bgi header free kat org len..baik benar bdk ni^^ puji lebih nmpak,bkn nak mengampu ni ok,sja nak bgtau dunia blog ni,org baik mcm dia ni msih wujud lagi..nak tgk dia bagi header cmna??bagi aku cntik sngguh..tak tipu,puji ikhlas ni... meh kita tgk header yg dia bgi tu..hehee jeng3..





*Cantik tak^^ hehe jgn jeles yee..




*pena tgk blog kat atas ni??kalo tak pena,silalah tekan SINi ,manalah tau dpt header free..hehee tapi dia ada ckp,aku the last one dia bagi...hee so kalo tak dpt,jgn la mrjuk plak...hahahaa


Kerana mls nak buat sndri header blog ni,aku juz copy paste je dari pemilik sbnrnya header ni,harap dia tak marah ok..aku mls + ta reti sngt psl photshop ni,hehee kalo spa nak ajar,bule gak..haaha 

Dan,hasilnya spti DISINI bila aku tukar skli template blog aku..hahaha 


Kata Achie :sila follow bdk baik tuuu ok^^ tuk sggstion je,kalo tak nak,tak pksa pun...hehe


0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger