Blog Lensa Kamera

Isnin, 6 Disember 2010

Keburukan Aku

Bosan hari ini,tak tahu nak buat apa..Besok pagi nak keja dah,lepas ni penat kembali lagi lepas bercuti tiga hari ditambah dengan mc sehari..duduk rumah ja la,dengan mood yang tak menentu..kawan rumah pun entah kemana, merayap ja la kerja dorang ni..tiba-tiba terfikir nak kongsi keburukan aku yang orang lain mungkin tak tahu.. Mungkin ada orang yang terasa hati dengan aku,TAPI aku pun terasa hati juga^^Ok lah,antara keburukan aku:-

  • Aku tak ramai kawan,apatah lagi kawan rapat..Maksud aku,time suka,semua ikut sama tapi time sedih, menangislah seorang2..Susah nak dapat kawan yang sekepala dengan kita^^
  • Aku suka dengan kelajuan..Tu biasalah kan^^ dulu selalu aksiden motor, sampai motor dah kena tarik balik oleh bapa aku^^ so racing ja laa lepas nii^^ abang aku baca entry ni,mampus aku...hehehe
  • Aku takut ketinggian..hahaaa ni yang susah nak hilang ni,jangan kata nak pergi kl tower yang bertingkat-tingkat tu,nak pergi shopping kompleks yang empat,lima tingkat tu pun buat aku kecut...hehe tu pasal ada kawan ajak mendaki gunung kinabalu aku tak ikut,takut dapat daki tapi tak boleh nak turun^^hahaha
  • Aku fobia dengan api..tak tahulah kenapa,kalau setakat api dapur gas tu, itu tak kisah,boleh adjust..hehe tapi kalau nampak orang bakar ladang or sampah sarap,apa ja laa yang boleh buat api tu marak,memang aku tak tahan nak tengok,silap nak pengsan pun ada..hahaha mungkin kisah lama pengaruh minda aku sampai segan dengan api..hehe
  • Aku senang percaya kat orang..ni lagi laa,dah banyak kali aku kena tipu, sebab mudah sangat percaya kat orang...banyak program mlm aku ikut,tapi semua kencing semata-mata..jangan contohi aku,hehe
  • Aku seorang yang sangat sensitif..Ni keburukan aku yang orang lain tak suka,aku pun susah nak kawal.. rasanya kalau korang kawan aku,korang kenal aku macam mana kan...ada sesetengah orang cuma bergurau dengan aku,walaupun niat dia bergurau tapi kadang-kadang aku tak boleh terima.. tak tahulah kenapa,adakah ayat dia terlampau power atau aku ni terlebih sensitif... 
  • Aku cepat stress..Ni pun satu hal juga,tak tahulah kenapa,kadang-kadang benda simple aku selau buat  ia jadi susah..lepas tu,suka fikir benda tu sampai otak aku serabut..aduiiii~macam-macam laaa aku nii^^
~banyak lagi keburukan aku,tapi cukup ni dulu ok..takut ada yang sesak nafas pula...haha

Kata Achie :Aku semestinya aku,tidak siapa yang boleh mengubah diri aku selain aku^^

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger