Blog Lensa Kamera

Khamis, 23 Disember 2010

Aku Meroyan Nak Merempit^^

Dah lama aku tak merasa naik motor ni,betul2 meroyan nak merempit ni... ada sapa2 nak pnjmkan aku motor,hehee merempit2 juga ,tapi peraturan jln raya aku ikut kot.hehee yg pasti tak smpai menyusahkan org lain..n aku bukan mat rempit coz aku teda group pun,aku layan sorang2.hahaa tau gak nak bantai kat mana,bukan semua tempat nak selok sana sini..tapi bukan suma mat rempit tu jahat kan??cuma gara2 sorng buat jahat,cuma dapt label yang sama...Farid kamil dulu pun pena jadi mat rempit,so jgn kata suma mat rempit ni jht...pada mat2 rempit tu,jgn buat perkara bodoh2 lagi ok,merempit laa dgn cara yg selamat tnpa membahayakan org lain ok....pandu dgn slamat,jiwa pun selamat^^ betul ke apa yg aku ckp ni??hehee bunyi nampak pelik pula.hehee

 *WRH 3642*

Aku rindu tul ngan dia ni,..tpi abg aku dah amik laa,tkpe aku nak smbar motor baruu..hhehehe tggu rezeki ada la,tak tau bila bule dpt plak...


 *Aku nak ini*hehee

Ni pameran petronas time kat klcc ari tu,time mmg aku minat motor ni..kalo dapat ni,tak leh tidur laa aku satu mlm ni...kalo tdo pun,nak tdo kat cni je laaa.heheee

kata Achie :spa nak sponsor tuk aku??ada berani??hahaaa 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger