Blog Lensa Kamera

Selasa, 14 Disember 2010

GIVEAWAY Edy : Terbang Jauh-Jauh



Thank kat  Amira coz sudi tag giveaway dari Edy yg baik sngat anjurkan GA ni...Ikutkan hati mls nak join,kalau join pun lum tntu lagi leh menangkan coz ada ramai kat luar sna tu yg kreatif bnding dari aku..Apalagi aku yg baru merangkak didunia blog ni, mcm malu pula nak join..hehe Tapi atas beberpa fktor,AKhirnya ni laa kejdian diaa^^ Menang tak menang tu belakang cite kan,yg pnting usaha tu kan kengkwn?? ( Angguk kepala cpt ) hehe Lgipun dah kena tag,so kira amanah la tu kan.. haha daripda hsil pembacaan aku di blog Beliau ,Hadiah yg bkl dimenangi adalah 30 barang yg didatangkan dari 3 buah negera iaitu Beijing,Padang dan Singapura..Soo sapa yg berminat nak join,sila Klik SINI

Tak cuba,tak tahu kan??manalah tahu nasib bdn^^ hehe sila join sebelum tarikh tutup iaitu pda 11.59 pm pda 19/12/2010

Kalau aku adalah slh satu pemenang bertuah tu,Aku nak semua lorrr^^ haha tkdelah,apa2 pun tak kisah jnji hadiah kan Edy?? hehe So dengan ini,sy nak Tag 4 iaitu :-

kata Achie: Moga aku antara 30 yg bertuah^^ hehe 
  

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger