Blog Lensa Kamera

Khamis, 16 Disember 2010

Jom Support Skuad bola Malaysia^^



Tak dpt nak tengok team bola sepak malaysia mlm ni kat Stdium Nasional,Bukit Jalil,huhuu  lawan mereka iaitu vietnam pda pringkat sepruh akhir ni sggh mendebarkan hati aku...hehee (mcm aku plak yg men) hahaa hrp2 dorg menang mlm ni,so nnti kunjungan kat stdium bola  vietnam nnti tak la dorg gugup sngt coz dijangka dlm 40 000 kot pyikong fntik dorng akan turun.. 40k ke or 80k (aku da lupa,pdhal baru bca paper NST tadi)hahaa 

tapi kalo kat mlysia ni,ssh laa dpt angka mcm tu skali kan,tapi mlm ni mnurut kosmo online,tket dah habis terjual sbnyk 22 000,tu kira bnyak la juga tu kan?? sblm ni ,mgkn lum pena pun..aku ta brape suka liga malaysia ni,tapi kalo EPL aku layan..coz aku support Manchester United lorrr,hahaa tpi skg mcm daa ada pningktn sjak pemain kebngsaan dibarisi oleh pemain muda..kalo pemain senior,mungkin dorng buncit kot..haha susah nak lari kejar bola,ya la bola kat perut tu ssh nak jaga^^ merepek da aku ni,.tak dpt nak tgk live kat stdium Nasional,so aku tngok je la kat Tv je laa...hahaha janji tngok,jommm kengkwn

Kata Achie : hrp2 la menang malaysia,Amin3^^ 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger