Blog Lensa Kamera

Isnin, 20 Disember 2010

Budak Nakal Zaman Sekarang^^

 *sekadar gambar hiasan^^

"Zaman dah berubah,dunia dah maju",pena dengar tak ayat ni??kat mna?? 
kalau kita fikir2kan kembali,bnda mcm tu bgus gak kan..coz kita dah maju dari segi pembangunan tapi bila difikirkn masak2..betul ke dunia akan maju bila zaman dah berubah??ada fhm??kalo tak fhm,buat2 fhm je la k...hehe aku sungguh rasa kecewa dgn sikap budak2 zaman sekarang ni, terlebih kuantiti tapi tiada kualiti..mksd aku disini,budak2 zaman sekarang ni berlambak tapi yg btul2 berguna,ckit sekali..simpati mlihat fenomena skg ni,..

kenapa bdk2 skg ni makin kurang ajar??slah siapa??aku tidak bermaksudkn bhwa suma budak zmn skg ni kurang ajar belaka tapi memaksudkan pda siapa yg merasakan dirinya kurang  ajar.. dan dimanakah keperhatinan kita tntng nasib budak2 itu? atau cuma melihat dgn sebelah mata?? termasuk aku,hehee aku berharap semoga bdk2 nakal masa kini,insaflah sekalian sbelum anda diinsafkan..aku maafkan pada siapa juga yg memancitkan tayar aku smpai dua sekali,. tak kiralah, budak atau bapa budak...sebab aku tahu bukan setiap masa orang tu berada diatas.. tunguu kauuu, panas hati dibuatnya..sabar jak  laa^^

Kata Achie: Dugaan datang menimpa-nimpa^^ 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger