Blog Lensa Kamera

Rabu, 15 Disember 2010

B.O.R.O.S^^



Kali ni,aku nak cite ckit psl sifat terbaik aku ni..hehe boros,tau tak apa bnda tuu??hehe msti tak tahu kan??haha men2 je laa,bdk2 pun tahu apa mksd boros tu kaann..coz bdk2 pun ada gak yg boros,mcm aku..lalalaaaa~ Ntah la,sjk bila pnykt ni ada,aku pun tak tahu...kalo ada duit ja kan,laju ja nak beli bnda bukan2.. kalo stkt bnda tkpe la juga kan,skurg2nya ada juga aset tuk masa depan kan..ni tidak, habis bulan,habislaah...semua habis,jngn ngan aku skali abis suda laaa..hahaaa 

Actually,aku respek ngan adik aku,dia tak mcm aku pun...tapi sekepala juga kdg2, hehe  coz adik brdik maaa,besalaa kan?? tapi dia lebih kpda fesyen,aku pla bkn style mcm tu..coz aku simple,bukan pimple ok..hahaaa aku suka gadjet,semua gadjet aku suka tapi bkn suma aku dah ada..heehe bnyk lgi yg bermain difikiran ni tau,tak bila dpt tu suma...lum rezeki lagi kot,hahaa

Tapi aku nak gak tnya korang,antra laki dan ppuan,spa lagi boros arr?? kalo aku la kan,aku rasa Oren jaa...haaha korg fikir2kanlah sndiri ok..hahaa 

Kata Achie :Boros biar kena pada tempatnya^^ 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger