Blog Lensa Kamera

Isnin, 6 Februari 2012

Marah Bukan Kebencian l Puteri Cinta Hati

Assalamualaikum w.b.t. . . 


Di hati kaulah puteri
Di hati kau ku cintai
Kau amat aku sanjungi
Di hati ku tetap menanti
Di hati kan kupastikan kau menjadi milikku hakiki
Seindah mana cinta kita 
Hatiku bertanya 
Terpendam kian lama 
Ingin ku luahkannya
Di hati kaulah puteri
Di hati kau ku cintai
Kau amat aku sanjungi
Di hati ku tetap menanti
Di hati kan kupastikan kau menjadi milikku hakiki
Makin ku dekati
Ku selami
Dirimu kasih bagai yang ku impikan
Makin ku fahami
Ku sayangi
Tiada lain kan menjadi ganti...
Pasti...
Di hati kaulah puteri
Di hati kau ku cintai
Kau amat aku sanjungi
Di hati ku tetap menanti
Di hati kan kupastikan kau menjadi milikku hakiki
Makin ku dekati
Ku selami
Dirimu kasih bagai yang ku impikan
Makin ku fahami
Ku sayangi
Tiada lain kan menjadi ganti
Pasti...
Di hati ku tetap menanti 
Di hati kan kupastikan kau menjadi milikku hakiki
Kaulah puteri
Kau kucintai
Kaulah di hati
#Lirik dan video klip kat SINI
***************************************
Bila kita marah,orang pasti berangggapan bahawa marah kita itu cumalah satu kebencian buat mereka,mereka terasa penghinaan yang mereka terima..walaupun atas dasar positif yang kita beri,pasti ada unsur negatif anggapan mereka.marah ini sebenarnya kadang kala bukan kita sengajakan?mungkin juga kita prihatin,marah bukan juga semestinya kebencian..mungkin juga tanda kita sayang mereka..cuma mereka tak pernah nampak itu semua..apa yang mereka tahu,apabila kita marah,makanya mereka menghukum dengan membenci kita..mereka sebenarnya juga kekadang tak pernah faham apa yang kita cuba sampaikan..betul tak?Sekian !!
#Marah tak terkawal semestinya syaitan bersukaria..                                                           
#Aku marah sebab aku sayang,,bukan kerana aku benci..
#Dalam keadaan aku begini,masih mampu terima BE.terima kasih Nuffnang dan juga Digi. .
Kata Achie :Ya Allah,Tabahkan hatiku...

Sila like jika suka entry ini. . . .

42 komen dari budak comel^^:

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Marah lah Shag banyak banyak. Sanggup gua kena marah tiap hari macam ni :Pp

#Shag tak dapat BE >.<

semutsengal berkata...

marah tanda, tanda, err, tanda tanya ?

ChaCha berkata...

kdg2 ade org salah tafsir semua tu..
benci tanda syg :)

xila riston berkata...

tgh marah ni....xdpt be ponnnnn ;p

KhaiRin : anies berkata...

marah sket2 x pe jgn smpi mengamuk or sket2 nk melenting x tentu psl

dayah SnoW Heuka berkata...

perghh woofer marah puteri mane niyh?? ehehe puteri santubong ke?? kee... puteri sejinjang ke puteri bunung ledang.. byknye puteri =.="

HeNRieTTa JoSe berkata...

Betul tu....marah kerana sayang, klu xsayang, wt xtahu jerks...

Pssss....maaf lupa, lagu warkah dr band baw....ost sindarela...

Cik tikah berkata...

mama cik tikah kata, marah itu tanda sayang. abg sayang cik tikah pun cakap macam tuh. # achie, jgn marah-marah, jangan tension. nanti x handsome ^^

Afzainizam berkata...

kadang marah tu tandanya sayang.... CTHNYER kalau mak ayah marah kat kita... bukan maknanya benci tapi Sayang....

So Marah tandanya orang masih menyayangi kita...

۞۞۞۞Salam Maulidur Rasul۞۞۞۞
diy pemasangan carpet dan insulflex lantai kereta

reen afny berkata...

biasa la tu, kadang2 manusia buat kesilapan. bila kita terasa kita juga yang perlu bercakap... mungkin mereka masih tidak paham dengan perasaan kita kot.

cik Kartun berkata...

jiwang nyewww :D

Telor Power berkata...

dapat BE eh...mesti marah dah reda kehkehkeh

yad'z berkata...

marah tanda sayang. sayang tanda ambil berat... =)

#jangan selalu marah2. kalau rasa nak marah, cepat2 selawat ye... ^^

faizulosman berkata...

ingt lirik ni ciptaan sendiri, rupanya lirik lagu kristal...

http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/02/sambutan-maulidurrasul.html

rebellion berkata...

tahniah sebab still dapat BE, cam aku ni tak pernah dapat, rase nak terajang jer plug monitor ni

jeBateja berkata...

betui lah...tak kan nak marah anak....semat kan kebencian.....tak leh...tak leh....ahakz

Maii berkata...

marah tanda sayangg :D

Azlan Hasan berkata...

bukan semua orang boleh terima apabila kita marah dengan sikap terbuka..hehehe..

Regards,
-Strider-

Akue Achik berkata...

marah...sy kuar marah..mmg agk pnas baran..tp suma ada sbb,,mna bole mrh tba2 kan..hehe

Nisa Greennnpanda berkata...

lgu tue, sy xpenah dgr.. nie br 1st time dgr, hehe...

Marah kn tnda sayang gak.. peace~!! ^_^Y

isy... xaci btul.. nk BE gak.. T_T huhu~...

Nisa Greennnpanda berkata...

Ya Allah.. tabahkn ati kwnku nie..
jgn risau, sy slalu doakn kwn2 sy sumer.. >_<

isy3.. kalo nk hadiah, bak address achie..coz achie segan sgt nk jmpe sy, ngehehehehe... XD

HeNRieTTa JoSe berkata...

Haah..bleh thn larr efect dia....sj jew testing...xpndai pown....

Psss...esok sy pkai pc sy ubah....terlepas pndang plak, hr tu sy tukar setting pkai wide screen...huhuh....

~SaL IjOu~ berkata...

baru je kene marah ngn abah..sobs*~

~SaL IjOu~ berkata...

tolong usha rumah utk akak kat area puchong~ =p

diana berkata...

akak senang marah tau./..
tapi sejak mengandung ni tak de pulak nak marah2 tak larat kot..
heheh

Leeya Hezlin berkata...

marah tu tandanya kita sayang..
kalau tak sayang,kita tak marah..
kita biarkan aja..
tapi marah pun mesti ada hadnya..
jangan terlampau sangat sebab mungkin akan terjadi benda yang negatif..

syaitan pun suka kalau kita marah-marah ni..
bersorak,melompat-lompat kegembiraan si syaitan kalau tengok kita marah..

yang penting,marah bukan kita benci ya..
have a nice day en achie.. :)

Ujie berkata...

ya..betul! ada juga marah krn syg..

*akak marah ni..achie asik je dpt BE!
syg sgt nuff tu kat awak..

cikwahidaidris berkata...

semoga marah tu reda dengan kehadiran BE. hehe

O CIKTEDDY berkata...

kalo nk marah kena ada btasnya tp kalo kite tahan marah,kite la org plg kuat.. =)

najihah sahami berkata...

dpt BE?ni nak marah ni!haha...murah rezeki ye achie....

Hanis MY berkata...

adakalanya marah tu nasihat kadang nak ambil perhatian minta dipujuk hehe...

wahh murah rezeki dpt BE...

Muhammad Saiazuan Norhalik berkata...

susah nak kawal amarah ni, tp klu cukup solatnya, banyak berselawat, dan +ve thinkin, insyaAllah boleh kawan marah tu, yolanda be cool~ huhu

LadyBird berkata...

ade org mrh untuk menunjukkan kebencian..

ada org mrh sebab sayang..

contoh mrh benci, adlh mrh drp seorg kawan yg sellau je ambik brg die.. mestilah benci..

dan mrh syg plak, mrh drp ibu ayah kepada anak2 die.. mrh drp cikgu kpd murid2 die..

hihihi

Mr.Clive berkata...

btol2.tp kekadang ni org terlalu sensitip,jadi dorang anggap kite ni memang bengang giler babeng. LOL >_<

Zakaria's daughter berkata...

dimarahi kadang2 buat diri menjadi lebih baik dari yang lepas.

Juliet_iRa~" berkata...

likee..

marah tanda sayang..tp bila kena marah..xigt smua tu..huuu (ira la tu..ahaha )

psss : ioi jom..dgn k.sal..ahaha..achie awk dok bandar puteri area mn?smlm ira ngan k.sal cari umah sewa / blk sewa utk k.sal kat apartment camelia/begonia gtu tp xjmpa lagi..huu

reen afny berkata...

heh, kat sini pun tp ada?? jeng jeng jeng

Miss Purple Ungu berkata...

nak marah ni sebab x pernah dpt BE hehe :)

Kira Kekuri berkata...

klo aku sllu marah adik aku, sebab dia malar makan megi, n ndak maw makan syur. aku marah sebab care~ ndak faham aku. =..=

Telor Power berkata...

koff koff kofff.... terbatuk aku. siapa? siapa yg seru aku tadi?

CekbOlat-bOlat berkata...

sye panas baran ! sekian..

hurmm.. kkdg marah ni dpt lepaskn bnde yg trbuku.. tpi ade hadnye.. errr. btulkn?

CikUna berkata...

huhu...banyaknye pengajaran yg ai dapat dr blog u nie bro... takutnye nak benChent@ nie.. seyez x nak coz ai nie jenis cepat nangeeesss..~wuuu

Tak pe 2x...dugaan ALLAH tu kan..
"Belajarlah memaafkan, walau diriMU terluka..."

\\( ^_^ )//

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger