Blog Lensa Kamera

Jumaat, 25 November 2011

Susah Senang Kita Bersama

Assalamualaikum w.b.t . . . 

Aku faham apa yang hendak kau sampai,aku mengerti dan aku sedari itu..katamu cukup indah,
katamu cukup bermadah..aku bisa menjadi yang itu,menjadi yang satu..demi kamu,demi kamu yang aku sayang..demi kamu yang aku cintai..demi kamu sayang..percayalah aku,pimpinlah aku ke jalan yang benar,bukan jalan yang berliku penuh onak duri yang sukar untuk ku tempuh..

kamu,mengertikah kamu isi hati ku,mengerti kamu apa yang ku mahu..aku bukan seperti yang lain,mencintai mu kerana harta,mencinta mu kerana rupa.tapi aku cinta padamu kerana isi hatimu yang lurus sekali,yang bercahaya bila ku dekati..yang bisa buat ku lebur,tak harus ku menahan kebaikan mu itu...aku perlu itu,aku cuma mahu itu..tiada yang lain..

Aku biasa menanggung susah,aku derita hanya aku yang rasa,,aku tahu dunia ini,aku faham orang di masa kini,aku tak perlukan mereka yang cuma mengambil kesempatan atas peluang yang ku berikan..aku faham apa yang mereka ingin,aku mengerti apa ketamakan dihati mereka..aku faham itu semua..aku perlu mereka yang sudi menjaga aku,bukan yang cuma bisa menghina aku..aku perlu mereka yang bisa hidup susah senang bersama aku,bukan mereka yang cuma ambil kesempatan atas kesempitan hidup kala ini..Aku tak perlu mereka yang sebegitu,agar bisa mendidik aku yang rosak sedia kala ini..Sekian^^

*Entry merepek di kala malam hari..hehee

*Buat novel dah separuh jalan,perlukah untuk ku teruskan?ermmmm

*tahniah buat sahabat ku yang telah menghasilkan buku sebegitu rupa..LINK

* Kontrol histeria ini pun cun cover dia.heeeeheee

Kata Achie :Mood nak malas berupdate kembali lagi..grrrrrrrrrrr


Sila like jika suka entry ini. . . .




20 komen dari budak comel^^:

Saiazuan berkata...

kontrol histeria.. smart cover tu.. :D

Kira Kekuri berkata...

Jodoh di tangan tuhan, hehe. ermmm insyaAllah akan ada si dia yg bisa mmbimbing kamu achie. he he.

achie da buat novel, ohh trus tringt dulu2. hahaha :DD teruskan! jgn berhenti ^_^ , nnti sya sokong :D
**kasi masuk nma aq sekali? kekeke, memain jak. :p

Kira Kekuri berkata...

eh ada bah updet :)

Mohd Zakwan berkata...

first time singgah sini .. wahhh,datang2 je baca entri jiwang ni ..hahha
Blog Mohd Zakwan

Afzainizam berkata...

woooo dahsyat...dia buat novel... bukan senang oooo...

setiap kata-kata mudah diluahkan... tetapi nak di tuliskan agak sukar nak di karyakan.... so karya hebat terletak pada pemahaman orang... lain orang lain penafsirannya

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
air balang kenduri kahwin

aRa ❤ aFiq™ berkata...

adoiii.. puitis nye.. hee

JR berkata...

Bagi yg sdg bercinta semuanya indah...

Entri terbaru di blog JR:

"Awas...Air Mata Wanita Boleh Membunuh Lelaki"

KhaiRin berkata...

betul..tp adakah dia jg berperasaan sebegitu?

Eyda Syahida berkata...

jiwang~

semoga bahagia ^^

RinsyaRyc berkata...

sape yg merosakkan awak woofer? sobx3.


ade blog kwn aku, die ckp
' aku insan yg lemah . tidak seperti mu kau berdiri gagah .

Azlan Hasan berkata...

kontrol histeria tu novel gak ker??nmpak stylo...hehehe

Regards,
-Strider-

Tea berkata...

Demi dia.. Kamu sanggup apa jua...


Sis cemburu pada si dia kerana dapat kasih kamu..

Dia, jaga kamu baik2 okkk..
Dan kamu bro, double uppp lagi jaga dirinya..

Cik SHiNJU berkata...

Ade wat novel ker?
Teruskan la kalau dh separuh jalan...

diana berkata...

teruskan je..
akak nak baca,..:)

nazirah berkata...

masalah cinta ek .. huhuhu

cik ika berkata...

go3..teruskan buat novel..heheh

Myez.. berkata...

feeling jap =p

cik wanie Lovela (CWL) berkata...

novel ka tu?

cik wanie Lovela (CWL) berkata...

novel ka tu?

Ujie berkata...

dah ada yg berkenan..ayuh mulakan langkah.

achie ada buat novel? wah..teruskan. nak baca!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger