Blog Lensa Kamera

Selasa, 22 November 2011

Kaki Novel - Sinopsis M.A.I.D [ Suri Ryana ]

Assalamualaikum w.b.t. . .

Terdesak untuk melucutkan gelaran penganggur yang disandangnya,Noorul
rela dalam terpaksa menjawat jawatan sebagai pembantu rumah kepada Harris Tan Sri Hamdan. Sikapnya yang cepat gelabah sering mengundang kemarahan Harris, si cerewet
tahap gaban hingga menyebabkan Noorul mengelarnya Mr. F ( fussy )

Daripada berbalas-balas nota berkaitan dengan kerja pada awalnya,boleh
pula mereka makan semeja.

Fitnah yang melanda menyebabkan Noorul dan Mr. F terpaksa disatukan, Siapa 
punya angkara? Asyraf ? musuh perniagaan Tan Sri Hamdan?

Serabutnya Noorul hanya Allah yang tahu. Dia terpaksa berhadapan dengan Puan
Sri Kirana yang enggan menerimanya sebagai menantu, Elisa - perempuan 'Plastik '
yang tergedik-gedik memburu cinta Mr. F , Nurina - bekas kekasih Mr. F yang pulang semula ke Malaysia untuk menagih cinta Mr. F dan si petualang yang menharu-birukan
hidupnya.

Apakah perisai Noorul untuk menghadapi pancaroba ini? Kuali ? Sudip ?



Best Novel ini,kali pertama layan novel keluaran kaki novel,asyik layan Alaf 21 bosan juga kan??hehee buat peminat novel,jangan lepaskan peluang memiliki novel ini tau..layaann


Kata Achie :Aku jarang dah beli,asyik pinjam je novel orang..heheeee


Sila like jika suka entry ini..heheeee





10 komen dari budak comel^^:

Ujie berkata...

syok la..ada org bg pinjam.
tinggal rajin baca je.

Citarasa Rinduan berkata...

wah..

bagusnya ada geng yang sama2 minat novel..

si robot comel berkata...

macam best,kena cari ni,hhe

cik ika berkata...

da bce da novel ni..tpi separuh je..huu..sebab lepak kt bilik member n dye pnye..nk pnjm segan a pulak..tpi memang best..

*ika skg lebih suke lyn kakinovel sbb lebih remaja gitu..hik3

Kira Kekuri berkata...

waaaa :o
bestnya ko ada buku nih, jeless aku. T_T. dekat sabah nih, mcm kurang buku keluaran kaki novel taw.
aku pernah baca bab-bab novel tuh dekat penulisan2u, tapi tergendala di tengah jalan. bukunya da keluar..? waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. maw jugaaaaaaaaaaaaa adaaaa novelll tuuuhhhhh. :'( konon, best.

KhaiRin berkata...

x nk beli tp nk pinjam bleh?

JR berkata...

Suspens...kena beli novel nie...

Entri terbaru di blog JR:

Menang Bola: Setiap Pemain Malaysia Dapat RM85 Juta

Afzainizam berkata...

M.A.I.D. merupakan karya Suri yang pertama cerita pasal kawin paksa tapi mmg suspen jalan cerita dia tuuu sebab saya tak suka plak jalan citerr yang ala-ala cinta monyet...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
teknik penyaduran chrome electro

Akue Achik berkata...

dah tak minat bca novel..huhu

RinsyaRyc berkata...

buku ni aku ade . panjang cite die . penat aku bca . tapi ade satu cita nih , aku langsung x penat baca . aku nak dia panjang-panjang lagi .. >_<

nama dia SWEET & SOUR . Gile bestt! >_<

<---tetiba rindu kat joe *hero lam cite tuh .. eheherr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger