Blog Lensa Kamera

Jumaat, 18 November 2011

Sukan Sea l Ngomong Sama Tangan Lu

Assalamualaikum w.b.t. . 

Tahniah buat skuad bola sepak negara menang 1-0 keatas indonesia dalam game merebut juara kumpulan..Akhirnya malaysia menang juga walaupun dengan satu gol hasil jaringan Syahrul Hazwari..walaupun jika kita lihat banyak peluang dicipta oleh pemain negara namun ketumpulan penyudah membuat semua benda jadi tak kena..Mungkinkah selepas ini Ong Siew Kee perlu mengkemaskan lagi barisan penyerang yang mempunyai skill yang tinggi seperti Saffe Sali,jujur aku katakan yang aku cuma berminat dengan Saffe Sali yang mempunyai corak pemainan yang agak kreatif dan bijak mengambil peluang..tapi ramai penyerang muda negara mempunyai masa depan yang cerah lagi jika diberi pendedahan awal diperingkat antarbangsa. apapun tahniah sekali lagi buat skuad negara,jangan mudah berpuas hati kerana skuad indonesia yang diturunkan hanya skuad kedua mereka,kerana mereka yakin sekali dengan skuad yang dibentuk mereka bisa memenangi emas untuk sukan sea kali ini...**dah macam pengulas sukan pula.hehee

bukan itu sebenarnya yang ingin aku katakan,cuma ketika aku membeli barang di kedai runcit tadi..aku ada terdengar sebilangan warga asing dari indonesia yang mengutuk memaki dengan perkataan kurang enak..dorang siap kata malaysia suka main tipu dalam sesuatu  perlawanan di peringkat antarabangsa ,dan tak sepatutnya layak bermain..der,kau kutuk negara ni,Negara yang beri kau sesuap nasi dan duit tu kau belanja anak bini kau kat kampung ni yang kau kata negara SAMPAH..tak pernah terfikir ke kau yang menjadi sampah masyarakaat kat sini...kau kata negara kami negara yang miskin tapi kau pula berlebih-lebih datang kat sini..apa cerita??kau memang penuh dengan dendam dengki yang tak habis2..kalau saja dibenarkan..aku suka sangat kalau kau berambus dari negara ini dan balik kat negara asal kau yang kaya raya tu,kan negara kami kan negara sampah..kau negara apa??Sekian..

**Bukan semua orang indonesia jahat,tapi sebilangan kecil yang membuat onar bisa membuat kita menjadi huru-hara..

**banyak keputusan di sukan sea ini menjadi tanya tanya kita..

**Isu bendera malaysia pun hangat diperkatakan..kenapa bisa??

*NGOMONG SAMA TANGAN..teringat dialog pula cerita ni..hehe

Kata Achie :Aku tak pernah benci Indonesia,aku support je lagu mereka tapi ada sebilangan mereka kejam dengan kita..grrrrrrrrrrrrrrrrr


Sila like jika suka entry ini.....


0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger