Blog Lensa Kamera

Rabu, 16 November 2011

Cikgu Ayu l Aku Cinta Cikgu

Assalamualaikum w.b.t...

*Teringat masa dulu ada seorang cikgu
Sungguh ayu
Dia bertudung litup
Senyum menawan kalbu
Memang ayu

Tiap hari pagiku ceria didada ku
Kerna cikgu
Setiap bicaramu membenihkan cintaku
Cikgu ayu
Tiap hari sabtu
Aku berjumpa cikgu
Ahad pula berlalu,
Kenapa rasa rindu?
Kacaunya jiwaku mungkin kerna cintaku
Cikgu ayu
Cintaku
Cintaku
Jalan no 1
Rumah berwarna biru kampung ulu bharu
Disitu rumah cikgu
Cikgu ayu
Cintaku
Cintaku
* Repeat
Ini kisah cintaku
Cuma aku yang tahu rahsiaku
Malu pada cikgu juga kawan-kawan ku ayah ibu
Video Klip kat Sini..
Bercerita pasal cikgu,teringat pula pasal seorang member aku ini..member zaman sekolah dulu,kalau fikirkan balik lucu pun ada bila dia minat dengan seorang cikgu sekolah kami..hahaaa tahan hati je bila dia luahkan perasaan dia kat kami berlima pasal minat dia yang terlebih sampai  latar belakang cikgu tu pun dia siasat..
yang kroniknya bila cikgu tu tak mengajar kelas aku,mula dia rasa gelisah tak tentu arah..panas punggung orang kata,mood tak bermaya je ni,tapi bila cikgu tu yang mengajar,dia pula yang terlebih prihatin sampai benda tak patut ditanya biar cikgu tu asyik tumpu kat dia je ni..hebat juga penangan cinta ni,sampai cikgu pun boleh sangkut kan??hehee 
Logik tak bila hati kata cinta pada cikgu?atas dasar apa?dia prihatin ,baik?ataupun cuma nafsu kita hanya ingin dimanja?dalam dunia,tiada suatu pun yang mustahil..tapi berpijak pada bumi yang nyata.tak pernah lagi dengar menyintai cikgu berakhir dengan perkahwinan,ke aku yang ketinggalan zaman..hehehee korang rasa boleh ke menyintai insan yang digelar cikgu??Alasan?? Sekian
**Cinta dengan Cikgu Ayu takpe,jangan cinta Cikgu Shida sudah..heheeee^^ Peace
*Rindu dengan anak aku ini..Nur Farah Amira^^
Kata Achie :Kalau hati dah jatuh cinta dengan cikgu,nak buat macam mana juga kan?hehe
Sila like jika suka entry ini...


0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger