Blog Lensa Kamera

Selasa, 22 November 2011

Harimau Mengaum , Sang Garuda Gigit Jari

Assalamualaikum w.b.t. . . 

Tak terkata lidah ku,
terkelu sebentar diiringi kegembiraan,
alhamdulillah buat kita semua,
siapa sangka siapa yang tahu,
malaysia bisa pertahankan pingat emas kita,
tahniah buat skuad harimau muda,
anda  cukup berharga buat kami semua,
banggakan kami dengan hadiah ibu segala emas,
semoga kita terus maju kedepan lagi selepas ini..

Cuma hati ini cukup terkilan,
bila kita terus dimaki dihamun dipage2 yang sedia ada,
apakah salah bila bergelar juara,
perlukah ada kata nista sebegitu hina,
dimana sudah semangat kesukannan..
lagi dikesali bila kita juga serupa mereka,
mereka menghina kita membalas juga,
sampai bila tak kan kemana,
biar kita diam seribu bahasa,
kan Allah lagi tahu semua,
siapa yang benar,siapa yang salah..
Tapi yang ini,bukankah kita SAMA saja seperti MEREKA??
DUA KALI LIMA BERAPA??? Sekian

*Skuad harimau muda memang bergaya,tapi tak kurang hebat juga dengan skuad garuda..
garuda,sila berusaha lagi dilain masa ya..apa pun semangat kesukannan itu perlu ada..tau^^

*Jangan layan sangat tajuk entry ni..heheeee sesaje je la^^




Kata Achie :kalau dah namanya bola,macam2 perkara bisa terjadi..kan3??


Sila like jika suka entry ini...




5 komen dari budak comel^^:

c'axoera berkata...

puas sudaaaaa !!!!

KhaiRin berkata...

simply the best ----> HM!
jom p SNBJ sok mlm!

♥e'in♥ berkata...

proud to be a malaysian.. :)

asfira aminuddin berkata...

malaysia menang! itu saja sudah cukup. even aku kureng dgn gol keeper malaysia tuhh. haha.

Afzainizam berkata...

Bapak ayam tiada Paruh
Dipelihara oleh Wak Dol
Jantung bagai nak luruh
Melihat bola masuk gol


Sesat dihutan tiada ikhtiar
Seorang diri dibelenggu kesunyian
Bangga sungguh Baddrol Bakhtiar
Menyumbat Gol Tanda kemenangan

Lawan Musuh Sentiasa Waspada
Kekuatan diri janganlah lupa
Tahniah pada Harimau Muda
Menunduk Lawan Garuda Muda

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
teknik penyaduran chrome electro

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger