Blog Lensa Kamera

Rabu, 30 November 2011

Michelin XM2 - BE Sekali Lagi

Assalamualaikum w.b.t . . .



Gara-gara entry kat SINI,
aku mc hari ini,
bukan mc kerana sakit,
bukan juga mc kerana awek hot tu,
tapi kerana aku malas nak kerja,
kerja pun nak kena amik mood kan?
macam mana nak kerja kalau mood kerja tu takde,
aku kerja jumpa dengan pesakit,
kalau aku leka seketika,pesakit yang menjadi mangsa,
aku tak nak itu,jadi aku terpaksa mengambil Mc.
logik kan alasan aku itu?? # macam tak logik je ni..hehehee


***************         ****************      ****************

Syukur lepas entry aku last kat SINI,
Nuffnang masih memberi aku peluang merasa BE,
BE kali ini datangnya dari Michelin XM2,
Terima kasih Nuffnang,terima kasih Michelin,
kalau ada tambahlah lagi.hehee Rezeki aku kot..kan3??




Kata Achie :Lepas ni aku nak guna tayar Michelin la.heheee


Sila like jika suka entry ini . . . . .

5 komen dari budak comel^^:

Tanpa Nama berkata...

canteknye blog ni...!! ^_^

JR berkata...

Asalkan jgn tak sakit tapi dpt MC dah ler, kalau sakit betul2 tak per...

Entri terbaru di blog JR:

"Biar Betul...Ada Pemimpin Wanita Malaysia Pakai Bra RM26,000??"

Ujie Othman berkata...

iyelah..pesakit pun boleh tambah sakit kalau tengok muka achie takde mood. better mc. ^__^

skrg ada mood la tu, dpt BE!

khalila ishak berkata...

kadang2 teringin nak beli kete, pastu nak buat spotrrim kaler biru turqoise. boleh ke? haha

ctk berkata...

untuk kamu ye...rezki2...hukhukhuk..jeles! haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger