Blog Lensa Kamera

Rabu, 9 November 2011

Jangan Memandai

Assalamualaikum w.b.t. . .

Jangan memandai,
jika tak tahu baik buruknya,
nanti sendiri yang terima padah,
sesal dulu boleh dilayan,
sesal kemudian orang tak hairan..

Jangan memandai,
asyik duduk kata hak orang,
salah sendiri kau tak perasaan,
takkan itu pun orang nak pesan..

Jangan memandai,
berlagak angkuh memang ego mu,
mengata diri tinggi dilangit,
tersungkur jatuh baru kau tahu.

Jangan memandai,
ternyata salah kau kata benar,
mengangguk kepala tanda setuju,
demi ampuan mu apa pun takde hal..

Jangan memandai ya,aku saja memandai buat entry seperti ini..tak bermaksud aku marah,bukan juga maksud aku cemburu,apatah lagi aku kurang senang..aku dah kata,aku berkata atas DASAR APA YANG AKU RASA..mungkin ada yang kata ya,mungkin ada kata tidak..mungkin citarasa kita sangat berbeza,aku kata itu,dan kau mungkin inginkan ini..citarasa cukup berbeza,walaupun kita asal dari yang sana.kita punya nafsu,punya naluri yang orang tak bisa selami..jadi aku mengerti kok bila ada yang tak setuju atas apa yang aku kata...kerana kita memang berbeza.cukup berbeza..mengerti kau??

**Selamat hari lahir buat kak tersayang..semoga panjang umur dan murah rezeki..




Kata Achie :Tetiba rindu dengan mereka yang sudah tiada..ermmmmm AKU CINTA KAMU


Sila like jika suka entry ini...




0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger